• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Міжнародна Федерація Періодичної Преси (FIPP) вважає зайвою ідею заборони реклами безрецептурних ліків

28 Січня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Міжнародна Федерація Періодичної Преси (FIPP) вважає зайвою ідею заборони реклами безрецептурних ліків
Share on FacebookShare on Twitter

З точки зору стандартів Європейського Союзу заборона реклами фармацевтичних виробів є зайвою. Перед цим Українська Асоціація Видавців (УАВПП) звернулась із відповідним запитом до FIPP, у якому попросила розтлумачити європейські підходи до реклами ліків та ролі ЗМІ у допомозі громадянам у питаннях охорони здоров'я, лікування та профілактики хвороб.

 У своєму Листі президент FIPP звертає увагу українських посадовців на те що:

  1. Публікації на тему здоров’я є важливим джерелом інформації для широкої громадськості.
  2. Заборона реклами фармацевтичних виробів не є стандартом Європейського Союзу.
  3. Реклама лікарських засобів є важливим елементом економічної сталості журналів, які висвітлюють теми, пов’язані зі здоров’ям.

 За оцінками УАВПП, втрати від заборони легальної реклами ліків складуть до 15% всіх доходів преси. Відповідно, така заборона нанесе значної економічної шкоди вітчизняним ЗМІ, багато з яких будуть змушені припинити існування, адже доходність цього сегменту сьогодні зруйнована. Зменшення тиражів та послаблення економічної незалежності ЗМІ зроблять вітчизняний інформаційний простір ще більш уразливим для зовнішніх впливів.

 Окрім того, запровадження заборони рекламувати безрецептурні ліки у пресі матиме негативний ефект:

–    замість реклами ліків, що продаються без рецепту лікаря, яка чітко регламентується діючим законодавством (і буде заборонена), буде розміщуватись реклама немедичних товарів, які на сьогодні є реальною причиною більшості скарг громадян;

–    виробники лікарських засобів, замість регульованих інструментів просування свого товару на ринок, будуть використовувати практично неконтрольовані інструменти – просування у місцях продажу, заохочення лікарів та провізорів, пряме розповсюдження рекламних повідомлень споживачам, спонсорство, тощо. Аптеки, коридори поліклінік та лікарень можуть у цьому випадку перетворитися на «інформаційні кіоски», де зі споживачами будуть працювати представники компаній-виробників лікарських засобів.

 На думку видавців, дієвим інструментом боротьби з неналежним використанням ліків, безконтрольним споживанням харчових добавок та їх неправильним застосуванням, є роз’яснювальна робота серед населення. Таку роботу мають, можуть і бажають вести як лікарі, так і ЗМІ.

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.