Компания представила новые цвета культового MINI Couper в Австрии, задействовав светофоры

На улицах Вены появились обычные на первый взгляд щиты с сообщением о новых цветовых решениях MINI Couper. Фокус заключался в том, что наружную рекламу разместили рядом со светофорами, и когда загорался тот или иной цветовой сигнал, то с помощью синхронизации и механизма прокрутки изображение на щите менялось. Красному цвету соответствовал Blazing Red («пылающий красный»), желтому – Volcanic Orange («вулканический оранжевый»), а зеленому – British Racing Green («гоночный зеленый»).

Идею реализовало агентство Gewista Urban Media.

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.