• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Michurin змінює стиль: тепер у них немає власного стилю

31 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Michurin змінює стиль: тепер у них немає власного стилю
Share on FacebookShare on Twitter

Часто агенції починають культивувати свій унікальний підхід. У результаті формується бренд агенції через кейси клієнтів — і в Michurin вважають, що це не ок. Адже виходить не комунікація для брендів, а комунікація власного бренду. Шкода, що клієнти цього не розуміють і ведуться на «той самий стиль».  

Власний підхід — це дуже круто. Але коли це повторювана форма, виходить багато однакових кампаній. Або одна кампанія на всіх. Бренди, яким начепили цю однаковість, з часом починають втрачати до себе інтерес людей і отримувати бізнес-мінуси.  

У Michurin вважають, що кожному бренду потрібен унікальний підхід. Це дуже проста мантра, якій не завжди виходить слідувати. 

Тому в Michurin відмовилися від власного стилю. Агенції існують, щоб вирішувати проблему клієнтів і взаємно розвивати свої бізнеси, а не сяяти за чужий рахунок. Для кожного клієнта агенція має бути такою, якою має бути саме для цього клієнта. Рекламна індустрія обслуговує клієнтів. І це треба прийняти, щоб почати створювати справді унікальні кейси, адже клієнт завжди має бути важливіше агенції. 

Агенція почала зі стилю бренду KLO, з якими співпрацюють більше семи років. А зараз перейшли на стиль Нової пошти Глобал, з якими готують вже четверту кампанію. 

  • Michurin змінює стиль: тепер у них немає власного стилю
  • Michurin змінює стиль: тепер у них немає власного стилю
  • Michurin змінює стиль: тепер у них немає власного стилю

Читайте також: Як комунікаційна кампанія допомогла отримати приріст клієнтів більш ніж на 30% — кейс Нової Пошти Глобал.

Теги: Michurinбізнескреатив

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес

Лелеки, симуляція і сюрреалізм. MAUDAU запускає серію креативних роликів до дня народження

11 Серпня, 2025
Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.