MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні організації та державні структури. Тому компанія MGID запропонувала Товариству Червоного Хреста України можливості своєї рекламної платформи для поширення достовірної інформації про профілактику коронавірусу і боротьби з fake news.

Уже протягом тижня MGID на безкоштовних засадах розміщує весь інформаційний текстовий та відеоконтент Червоного Хреста зі спеціального розділу на їхньому сайті у своїх рекламних віджетах на контентних сайтах-партнерах.

«У сьогоднішній ситуації правдива і достовірна інформація про коронавірус із надійного джерела допоможе не лише боротися з панікою, а й рятувати життя. Ми понад 10 років займаємось тим, що доносимо до користувача цікавий йому контент. Тому наша технологія у поєднанні зі своєчасною інформацією від Товариства Червоного Хреста України – це мільйони поінформованих про пандемію, а значить – озброєних українців», – зазначає Сергій Денисенко, СЕО в MGID.

Крім того, центральний офіс MGID в Лос-Анджелесі оприлюднив відкритого листа до Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), представництва Червоного Хреста в усіх країнах світу та офіційним організаціям з охорони здоров’я з пропозицією надавати можливості платформи (понад 30,000 партнерських сайтів, на які щоденно заходять сотні мільйонів користувачів) безкоштовно. Згідно з цим листом, платформа має намір з непохитним фокусом, відданістю і підтримкою боротися зі спекулятивними та фейковими новинами про COVID-19.

«Головна зброя у боротьбі з коронавірусом COVID-19 – це знання. Ризики інфікування значно знижуються, коли ми володіємо та використовуємо у повсякденному житті знання про гігієну рук, гігієнічну поведінку в цілому, – каже Генеральна директорка Червоного Хреста України Лілія Білоус. – Легковажність та нерозуміння рівня небезпеки є вбивчою, тоді як свідоме дотримання соціальної дистанції, карантині заходи та доступність достовірної інформації задля недопущення паніки серед населення є основними чинниками для зниження ризиків інфікування. Ми щиро вдячні MGID за щоденне просування інформації від Червоного Хреста України онлайн. Вкрай важливо, щоб люди мали інформацію, яка у сьогоднішніх умовах рятує життя».

За тиждень, протягом якого міжнародна платформа нативної реклами MGID в рамках партнерства безкоштовно розповсюджувала інформаційні повідомлення Товариства Червоного Хреста України, правдиві новини про COVID-19 та інформацію про способи убезпечити себе отримали понад 16 млн користувачів на 3 000 контентних сайтах.

Нагадаємо, сьогодні UNIT.City запустив серію безкоштовних освітніх проєктів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.