Меморандум про кваліфікаційну сертифікацію VRK ADVERTISING & MARKETING CERTIFICATE,

Всеукраїнська рекламна коаліція започатковує сертифікацію VRK ADVERTISING & MARKETING CERTIFICATE, що підтверджує компетентність фахівця відповідно до вимог професійних стандартів галузі.

На сьогоднішній день у рекламному бізнесі гостро стоїть питання із кваліфікаційними кадрами та професіоналізмом фахівців. Оскільки Всеукраїнська рекламна коаліція занепокоєна нинішніми потребами ринку, покликана реагувати та допомагати розвитку індустрії, було вирішено ввести програму кваліфікаційної сертифікації VRK ADVERTISING & MARKETING CERTIFICATE, що підтверджує компетентність фахівця відповідно до вимог професійних стандартів галузі.

За допомогою введення VRK ADVERTISING & MARKETING CERTIFICATE, ми не цілком вирішуємо проблему, проте звертаємо на неї увагу.

Сертифікація не замінює базову освіту і не ставить її під сумнів, а підтверджує компетентність фахівця сучасним вимогам роботодавців та індустрії в цілому. Вона є своєрідним стимулом для тих, хто хоче пов’язати своє життя із рекламою.

Ми пропонуємо широкій спільноті меморандум про програму кваліфікаційної сертифікації VRK ADVERTISING & MARKETING CERTIFICATE, де ключові гравці ринку підтримують ідею розвитку професійного рівню фахівців, підписуючись під основною ідеєю та місією сертифікації.

Меморандум відкритий для підписання керівниками компаній-членів Всеукраїнської рекламної коаліції та іншими гравцями рекламно-комунікаційного ринку України.

 Для підписання меморандуму просимо звертатись до менеджеру проекту – Карини Козедубової, [email protected], (044) 4909030.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...

XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік

МАМІ щорічно формує Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів, починаючи з 2008 року. Як і завжди, дослідження ґрунтуються на анкетах ...