• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

MEGOGO стає провайдером розваг: стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO

28 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Постер_MEGOGO
Share on FacebookShare on Twitter

Сьогодні, 28 вересня, стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO. Для її підготовки знадобилось 7 місяців аналітичної та креативної роботи. В результаті чого бренд отримав оновлену стратегію комунікацій та «заговорив» зі споживачем новою, ще більш зрозумілою мовою.

Основна ідея кампанії формується на інсайті: дім — не конкретне місце; дім — там, де твої рідні, де тобі добре і де є MEGOGO. Тож головні герої рекламної кампанії з’являються в абсолютно неочікуваних місцях, але поряд із ними завжди MEGOGO, який робить дозвілля по-справжньому затишним, домашнім, незалежно від того, де б користувач не знаходився.

Над розробкою ідеї працювала агенція Fedoriv. В ході роботи було проведено широке дослідження ринку, аналіз аудиторії та поведінки користувача. Загалом в опитуванні взяли участь 3000 респондентів.

«MEGOGO щороку примножує нові напрямки й розробляє інноваційні продукти. Компанія виросла із українського онлайн-кінотеатру у розважальний медіасервіс для всієї сім’ї із ТБ, кіно, аудіо, іграми, спортивним продуктом, інтерактивними та власними каналами. Перед командою агенції поставили задачу оновити бренд-стратегію, яка буде відповідати високому рівню нашого сервісу», — розповідає Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO.

«Дослідження показали, що насправді більшість людей просто хоче цікаво провести свій вільний час вдома. Схема відома і проста: вільний час = дім = телевізор. І MEGOGO — це його найкраща версія. Тому і наша стратегія дуже проста — з MEGOGO вдома стає краще», — додає Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv.

Рекламна кампанія MEGOGO складається з серії рекламних роликів, перший з яких уже з’явився в ефірі національних телеканалів та в інтернет-медіа. Кампанія підтримується принтами у зовнішній рекламі та рекламою на радіо. Знімальний процес реалізовано зі студією 23/32, режисером Олегом Томіним та фотографом Олексієм Леусом.

Нагадаємо, наприкінці лютого MEGOGO та Fedoriv оголосили про початок співпраці.

Теги: Fedoriv AgencyMEGOGOвідеомаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят
Ідеї

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

20 Грудня, 2024

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто...

Читати даліDetails

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

Відомі українські маркетологи та рекламісти взяли участь у рекламі Effie Awards Ukraine 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.