Медіасервіс MEGOGO запускає нову гру для Smart TV

На MEGOGO з’явилася нова сімейна гра Imagio, яка поповнить нещодавно створений розділ «Ігри» на Smart TV. Це гра в асоціації, створена за аналогією до популярної Dixit, але замість поля у гравців буде телевізор, а всі карти будуть прямо в мобільному телефоні. Гра безкоштовна і доступна навіть для незареєстрованих користувачів.

Щоб зіграти в Imagio достатньо у додатку MEGOGO на Smart TV запустити гру у відповідному розділі. Далі кожен учасник за допомогою QR-коду на телевізорі або через перехід за вказаним посиланням зможе приєднатися до процесу.

Зараз до гри доступна колода з 60 карт. Вже найближчим часом будуть доступні нові колоди, пропрацьовані і створені ілюстраторами спеціально для цієї гри. Кількість карт буде постійно поповнюватися.

Гра вже підтримується на моделях LG з системою WebOS і Samsung з операційною системою Tizen від 2017 року. Найближчим часом Imagio з’явиться і на інших моделях Smart TV.

«В умовах карантину дуже важливо залишатися у хорошому гуморі. Ми розробили Imagio гру, яка дозволить всій родині збиратися у вітальні та спілкуватися, взаємодіяти один із одним, піднімати настрій. Гра безкоштовна, тому весело і корисно провести час може кожна сім’я, досить просто зайти в додаток MEGOGO на Smart TV. Гра, як і її аналог, повністю базується на уяві і спілкуванні учасників», розповідає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...