Mastercard запустила «діджитал-хвилю» і запросила легенд футболу розповісти про безцінні моменти

Компанія Mastercard, яка вже понад 25 років є офіційним спонсором UEFA Champions League, прагнучи об’єднати вболівальників, запустила найчисленнішу «діджитал-хвилю» в соцмережах. #PricelessWave створить новий незабутній досвід, який об’єднає гравців UEFA Champions League і вболівальників з усього світу під час перегляду ігор вдома. Щоб приєднатися до #PricelessWave, потрібно перейти за посиланням, зняти відео, запускаючи «хвилю», і передати світовий челлендж друзям у TikTok. Цією кампанією Mastercard оголосила про бажання побити світовий рекорд.

Крім того, компанія опублікувала серію ексклюзивних відео-інтерв’ю з легендами футболу, щоб відсвяткувати повернення турніру після п’ятимісячної перерви. Своїм безцінним досвідом в інтерв’ю поділилися:

  • дворазовий переможець UEFA Champions League і діючий тренер клубу «Тоттенхем» Жозе Моурінью,
  • екс-голкіпер голландської збірної і 4-х кратний володар титулу кращого голкіпера Європи Едвін ван дер Сар,
  • а також Марсель Десаї – екс-футболіст французької збірної і дворазовий переможець UEFA Champions League.

В інтерв’ю, які можна подивитися на сайті priceless.com, легенди футболу поділилися своїми спогадами і думками – від пам’ятних моментів своєї кар’єри і важливості святкування перемог до пошуку натхнення і того, чому UEFA Champions League є одним з найбільш безцінних футбольних турнірів.

 

Згадуючи про своє знайомство з футболом, португальський тренер Жозе Моурінью сказав, що з моменту його народження футбол був «у нього в крові». «М’яч може бути вулканом чогось неймовірного. Мій батько був футболістом. Я народився в той день, коли у нього повинен був бути матч. І тоді батько і інші гравці його команди приїхали з готелю, щоб побачити мене». Легендарний тренер, якого часто називають найвидатнішим у світі, також розповів про свої плани на майбутнє.

Французький футболіст Марсель Десаї згадує про те, як двічі ставав переможцем UEFA Champions League. Марсель вважає, що елементами успіху була підтримка товаришів по команді і взаємозв’язок між гравцями протягом усього турніру. «Мені пощастило, що поруч були такі чудові гравці, з якими ми змогли виграти UEFA Champions League», — зізнається легендарний гравець.

Для Едвіна ван дер Сара важливі цінності і доброта, і він сподівається, що зможе залишити після себе цю спадщину, а також надихнути наступне покоління воротарів. Воротар-зірка говорить про те, наскільки важливий футбол не тільки для вболівальників, яким він приносить величезну радість. Футболісти теж переживають неймовірні почуття, коли виходять на поле перед заповненими трибунами.

Старший віце-президент з маркетингу та комунікацій Mastercard у Європі Жанетт Ліендо зазначає: «UEFA Champions League – грандіозна подія для кожного футбольного вболівальника. Ми знаємо, що з м’яча починаються справді безцінні історії. Від радості забитого голу до урочистості самої події. Компанія Mastercard прагне дарувати людям безмежні можливості. А з такими легендами як Моурінью, ван дер Сар і Десаї, які розповідають про свою любов до футболу, фанати можуть відчути себе частиною гри. І це теж безцінне відчуття».


Пропонуємо також поглянути, як букмекерська фірма Paddy Power оприлюднила іронічну соціальну рекламу. У ній вона нагадувала британським футбольним фанатам не забувати про правила безпеки під час святкування перемоги своєї команди.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Saliut MagazineSaliut Magazine

Фонд «Основи» та Видавництво «Основи» створили журнал про українську фотографію — Saliut

Фонд «Основи» спільно з Видавництвом «Основи» та завдяки підтримці Українського Культурного Фонду створили журнал про українську фотографію — Saliut. Як ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.