Mastercard запустила «діджитал-хвилю» і запросила легенд футболу розповісти про безцінні моменти

Компанія Mastercard, яка вже понад 25 років є офіційним спонсором UEFA Champions League, прагнучи об’єднати вболівальників, запустила найчисленнішу «діджитал-хвилю» в соцмережах. #PricelessWave створить новий незабутній досвід, який об’єднає гравців UEFA Champions League і вболівальників з усього світу під час перегляду ігор вдома. Щоб приєднатися до #PricelessWave, потрібно перейти за посиланням, зняти відео, запускаючи «хвилю», і передати світовий челлендж друзям у TikTok. Цією кампанією Mastercard оголосила про бажання побити світовий рекорд.

Крім того, компанія опублікувала серію ексклюзивних відео-інтерв’ю з легендами футболу, щоб відсвяткувати повернення турніру після п’ятимісячної перерви. Своїм безцінним досвідом в інтерв’ю поділилися:

  • дворазовий переможець UEFA Champions League і діючий тренер клубу «Тоттенхем» Жозе Моурінью,
  • екс-голкіпер голландської збірної і 4-х кратний володар титулу кращого голкіпера Європи Едвін ван дер Сар,
  • а також Марсель Десаї – екс-футболіст французької збірної і дворазовий переможець UEFA Champions League.

В інтерв’ю, які можна подивитися на сайті priceless.com, легенди футболу поділилися своїми спогадами і думками – від пам’ятних моментів своєї кар’єри і важливості святкування перемог до пошуку натхнення і того, чому UEFA Champions League є одним з найбільш безцінних футбольних турнірів.

 

Згадуючи про своє знайомство з футболом, португальський тренер Жозе Моурінью сказав, що з моменту його народження футбол був «у нього в крові». «М’яч може бути вулканом чогось неймовірного. Мій батько був футболістом. Я народився в той день, коли у нього повинен був бути матч. І тоді батько і інші гравці його команди приїхали з готелю, щоб побачити мене». Легендарний тренер, якого часто називають найвидатнішим у світі, також розповів про свої плани на майбутнє.

Французький футболіст Марсель Десаї згадує про те, як двічі ставав переможцем UEFA Champions League. Марсель вважає, що елементами успіху була підтримка товаришів по команді і взаємозв’язок між гравцями протягом усього турніру. «Мені пощастило, що поруч були такі чудові гравці, з якими ми змогли виграти UEFA Champions League», — зізнається легендарний гравець.

Для Едвіна ван дер Сара важливі цінності і доброта, і він сподівається, що зможе залишити після себе цю спадщину, а також надихнути наступне покоління воротарів. Воротар-зірка говорить про те, наскільки важливий футбол не тільки для вболівальників, яким він приносить величезну радість. Футболісти теж переживають неймовірні почуття, коли виходять на поле перед заповненими трибунами.

Старший віце-президент з маркетингу та комунікацій Mastercard у Європі Жанетт Ліендо зазначає: «UEFA Champions League – грандіозна подія для кожного футбольного вболівальника. Ми знаємо, що з м’яча починаються справді безцінні історії. Від радості забитого голу до урочистості самої події. Компанія Mastercard прагне дарувати людям безмежні можливості. А з такими легендами як Моурінью, ван дер Сар і Десаї, які розповідають про свою любов до футболу, фанати можуть відчути себе частиною гри. І це теж безцінне відчуття».


Пропонуємо також поглянути, як букмекерська фірма Paddy Power оприлюднила іронічну соціальну рекламу. У ній вона нагадувала британським футбольним фанатам не забувати про правила безпеки під час святкування перемоги своєї команди.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...