• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Букмекерська фірма посадила фанатів футболу в прогулянкові кулі для людей

22 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Букмекерська фірма Paddy Power нещодавно оприлюднила іронічну соціальну рекламу, у якій вона нагадувала британським футбольним фанатам не забувати про правила безпеки під час святкування перемоги своєї команди. Оскільки цього тижня визначається рейтинг Прем’єр-ліги Великобританії, ця фірма створила кумедну відеоінструкцію з соціального дистанціювання для вболівальників, яких заради цього помістили в прогулянкові кулі для людей.

Ця кампанія була створена креативною агенцією Taylor Herring. Запустили її після того, як поведінку футбольних фанатів під час попередніх матчів сезону було суворо розкритиковано за недотримання соціальної дистанції. Тому в своєму соціальному ролику Paddy Power зобразила «найбільш дистанційовану спортивну вечірку для фанатів футболу». І застосувала в процесі дуже радикальні заходи безпеки.

Всіх вболівальників, які прибували на вечірку, саджали у індивідуальні двометрові прогулянкові кулі на кшталт тих, що використовуються для хом’яків, щоб люди могли веселитися скільки завгодно, не порушуючи при цьому правил безпеки, прийнятих у Великобританії на час карантину.

В якості додаткових заходів перестороги фанатів на вході у паб обприскували дезінфектантом з голови до ніг працівники у костюмах біологічного захисту. До того ж всі напої можна було споживати лише всередині велетенських прогулянкових куль, накачаних киснем.

Персональна бульбашка, інтерпретована буквально

Пітер Крауч, амбасадор Paddy Power, зазначив: «Це цілком природно, що футбольні фанати бажають відсвяткувати успіхи своєї команди, особливо якщо перемога була дуже довгоочікуваною. Але очевидно, що всі ми при цьому маємо не забувати про власну безпеку та поводитися відповідально. Я й уявити не міг, що колись мені доведеться на власні очі побачити прогулянкові кулі для людей та влізти в таку кулю самому (переважно тому, що я сумнівався, що я взагалі туди поміщуся). Але це вкладає цілком новий сенс у фразу «залишатися в своїй персональній бульбашці».

Компанія Paddy Power, в свою чергу, заявила: «Ми знайшли спосіб допомогти вболівальникам дотримуватися правил безпеки, якщо вже деякі з них не змогли втриматися від порушення соціального дистанціювання після матчу, який відбувся кілька тижнів тому. Уряд наполегливо радить нам залишатися кожному в своїй персональній бульбашці, тож ми вирішили у своєму соціальному ролику інтерпретувати цю пораду в буквальному сенсі, навіть якщо за результатами цього футбольного сезону деякі блискучі бульбашки фанатських очікувань луснуть».

Джерело

Складно сказати, чи є такі прогулянкові кулі зручнішими за триметрові балетні пачки або картонні фігури Раяна Гослінга у повний зріст…

Теги: гуморздоров'якреативсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.