Букмекерська фірма посадила фанатів футболу в прогулянкові кулі для людей

Букмекерська фірма Paddy Power нещодавно оприлюднила іронічну соціальну рекламу, у якій вона нагадувала британським футбольним фанатам не забувати про правила безпеки під час святкування перемоги своєї команди. Оскільки цього тижня визначається рейтинг Прем’єр-ліги Великобританії, ця фірма створила кумедну відеоінструкцію з соціального дистанціювання для вболівальників, яких заради цього помістили в прогулянкові кулі для людей.

Ця кампанія була створена креативною агенцією Taylor Herring. Запустили її після того, як поведінку футбольних фанатів під час попередніх матчів сезону було суворо розкритиковано за недотримання соціальної дистанції. Тому в своєму соціальному ролику Paddy Power зобразила «найбільш дистанційовану спортивну вечірку для фанатів футболу». І застосувала в процесі дуже радикальні заходи безпеки.

Всіх вболівальників, які прибували на вечірку, саджали у індивідуальні двометрові прогулянкові кулі на кшталт тих, що використовуються для хом’яків, щоб люди могли веселитися скільки завгодно, не порушуючи при цьому правил безпеки, прийнятих у Великобританії на час карантину.

В якості додаткових заходів перестороги фанатів на вході у паб обприскували дезінфектантом з голови до ніг працівники у костюмах біологічного захисту. До того ж всі напої можна було споживати лише всередині велетенських прогулянкових куль, накачаних киснем.

Персональна бульбашка, інтерпретована буквально

Пітер Крауч, амбасадор Paddy Power, зазначив: «Це цілком природно, що футбольні фанати бажають відсвяткувати успіхи своєї команди, особливо якщо перемога була дуже довгоочікуваною. Але очевидно, що всі ми при цьому маємо не забувати про власну безпеку та поводитися відповідально. Я й уявити не міг, що колись мені доведеться на власні очі побачити прогулянкові кулі для людей та влізти в таку кулю самому (переважно тому, що я сумнівався, що я взагалі туди поміщуся). Але це вкладає цілком новий сенс у фразу «залишатися в своїй персональній бульбашці».

Компанія Paddy Power, в свою чергу, заявила: «Ми знайшли спосіб допомогти вболівальникам дотримуватися правил безпеки, якщо вже деякі з них не змогли втриматися від порушення соціального дистанціювання після матчу, який відбувся кілька тижнів тому. Уряд наполегливо радить нам залишатися кожному в своїй персональній бульбашці, тож ми вирішили у своєму соціальному ролику інтерпретувати цю пораду в буквальному сенсі, навіть якщо за результатами цього футбольного сезону деякі блискучі бульбашки фанатських очікувань луснуть».

Джерело

Складно сказати, чи є такі прогулянкові кулі зручнішими за триметрові балетні пачки або картонні фігури Раяна Гослінга у повний зріст

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.