Букмекерська фірма посадила фанатів футболу в прогулянкові кулі для людей

Букмекерська фірма Paddy Power нещодавно оприлюднила іронічну соціальну рекламу, у якій вона нагадувала британським футбольним фанатам не забувати про правила безпеки під час святкування перемоги своєї команди. Оскільки цього тижня визначається рейтинг Прем’єр-ліги Великобританії, ця фірма створила кумедну відеоінструкцію з соціального дистанціювання для вболівальників, яких заради цього помістили в прогулянкові кулі для людей.

Ця кампанія була створена креативною агенцією Taylor Herring. Запустили її після того, як поведінку футбольних фанатів під час попередніх матчів сезону було суворо розкритиковано за недотримання соціальної дистанції. Тому в своєму соціальному ролику Paddy Power зобразила «найбільш дистанційовану спортивну вечірку для фанатів футболу». І застосувала в процесі дуже радикальні заходи безпеки.

Всіх вболівальників, які прибували на вечірку, саджали у індивідуальні двометрові прогулянкові кулі на кшталт тих, що використовуються для хом’яків, щоб люди могли веселитися скільки завгодно, не порушуючи при цьому правил безпеки, прийнятих у Великобританії на час карантину.

В якості додаткових заходів перестороги фанатів на вході у паб обприскували дезінфектантом з голови до ніг працівники у костюмах біологічного захисту. До того ж всі напої можна було споживати лише всередині велетенських прогулянкових куль, накачаних киснем.

Персональна бульбашка, інтерпретована буквально

Пітер Крауч, амбасадор Paddy Power, зазначив: «Це цілком природно, що футбольні фанати бажають відсвяткувати успіхи своєї команди, особливо якщо перемога була дуже довгоочікуваною. Але очевидно, що всі ми при цьому маємо не забувати про власну безпеку та поводитися відповідально. Я й уявити не міг, що колись мені доведеться на власні очі побачити прогулянкові кулі для людей та влізти в таку кулю самому (переважно тому, що я сумнівався, що я взагалі туди поміщуся). Але це вкладає цілком новий сенс у фразу «залишатися в своїй персональній бульбашці».

Компанія Paddy Power, в свою чергу, заявила: «Ми знайшли спосіб допомогти вболівальникам дотримуватися правил безпеки, якщо вже деякі з них не змогли втриматися від порушення соціального дистанціювання після матчу, який відбувся кілька тижнів тому. Уряд наполегливо радить нам залишатися кожному в своїй персональній бульбашці, тож ми вирішили у своєму соціальному ролику інтерпретувати цю пораду в буквальному сенсі, навіть якщо за результатами цього футбольного сезону деякі блискучі бульбашки фанатських очікувань луснуть».

Джерело

Складно сказати, чи є такі прогулянкові кулі зручнішими за триметрові балетні пачки або картонні фігури Раяна Гослінга у повний зріст

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

NONPAREIL

Співзасновники агенції LLIWELL запустили подкаст про дизайн

Співзасновники брендингової агенції LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков запустили подкаст на Радіо Аристократи про дизайн та комунікаційну культуру. Подкаст ...