Букмекерська фірма посадила фанатів футболу в прогулянкові кулі для людей

Букмекерська фірма Paddy Power нещодавно оприлюднила іронічну соціальну рекламу, у якій вона нагадувала британським футбольним фанатам не забувати про правила безпеки під час святкування перемоги своєї команди. Оскільки цього тижня визначається рейтинг Прем’єр-ліги Великобританії, ця фірма створила кумедну відеоінструкцію з соціального дистанціювання для вболівальників, яких заради цього помістили в прогулянкові кулі для людей.

Ця кампанія була створена креативною агенцією Taylor Herring. Запустили її після того, як поведінку футбольних фанатів під час попередніх матчів сезону було суворо розкритиковано за недотримання соціальної дистанції. Тому в своєму соціальному ролику Paddy Power зобразила «найбільш дистанційовану спортивну вечірку для фанатів футболу». І застосувала в процесі дуже радикальні заходи безпеки.

Всіх вболівальників, які прибували на вечірку, саджали у індивідуальні двометрові прогулянкові кулі на кшталт тих, що використовуються для хом’яків, щоб люди могли веселитися скільки завгодно, не порушуючи при цьому правил безпеки, прийнятих у Великобританії на час карантину.

В якості додаткових заходів перестороги фанатів на вході у паб обприскували дезінфектантом з голови до ніг працівники у костюмах біологічного захисту. До того ж всі напої можна було споживати лише всередині велетенських прогулянкових куль, накачаних киснем.

Персональна бульбашка, інтерпретована буквально

Пітер Крауч, амбасадор Paddy Power, зазначив: «Це цілком природно, що футбольні фанати бажають відсвяткувати успіхи своєї команди, особливо якщо перемога була дуже довгоочікуваною. Але очевидно, що всі ми при цьому маємо не забувати про власну безпеку та поводитися відповідально. Я й уявити не міг, що колись мені доведеться на власні очі побачити прогулянкові кулі для людей та влізти в таку кулю самому (переважно тому, що я сумнівався, що я взагалі туди поміщуся). Але це вкладає цілком новий сенс у фразу «залишатися в своїй персональній бульбашці».

Компанія Paddy Power, в свою чергу, заявила: «Ми знайшли спосіб допомогти вболівальникам дотримуватися правил безпеки, якщо вже деякі з них не змогли втриматися від порушення соціального дистанціювання після матчу, який відбувся кілька тижнів тому. Уряд наполегливо радить нам залишатися кожному в своїй персональній бульбашці, тож ми вирішили у своєму соціальному ролику інтерпретувати цю пораду в буквальному сенсі, навіть якщо за результатами цього футбольного сезону деякі блискучі бульбашки фанатських очікувань луснуть».

Джерело

Складно сказати, чи є такі прогулянкові кулі зручнішими за триметрові балетні пачки або картонні фігури Раяна Гослінга у повний зріст

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.