• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Mastercard Love Index: романтична вечеря, прогулянка містом і кіномарафон — тренди Дня святого Валентина

15 Лютого, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Mastercard_Love Index 2021_Illustrations_1
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно зі щорічним дослідженням Mastercard Love Index, за останнє десятиліття витрати українців на подарунки та враження до Дня закоханих виросли більш ніж у 10 разів. У той час, як у середньому в Європі цей показник збільшився лише в 3 рази. Крім того, онлайн-технології все частіше допомагають українцям знаходити кохання: кожен п’ятий опитаний зазначив, що познайомився зі своєю другою половинкою в інтернеті.

Тренди Дня святого Валентина-2021

Обмеження, пов’язані з коронавірусом, вплинули на плани закоханих до Дня святого Валентина. Цього року половина опитаних (51%) святкувала вдома за романтичною вечерею, при цьому 27% українців не витрачала час на приготування їжі та замовляла готові страви з доставкою додому, а третина (35%) — прогулялась зимовим містом. Також у планах українців на День закоханих —  кіномарафон (17%) та навіть домашній СПА-вечір (9%).

Попри домашні обставини, цього року День закоханих став для багатьох пар одним із найбільш пам’ятних. Понад 50% українських романтиків сказали, що у цьому році виявили більше творчості в процесі плануванні свята.

Пандемія, можливо, і обмежила особисті зустрічі, але точно не завадила людям шукати своє кохання. Згідно з результатами опитування, минулого року 21% респондентів зареєструвалися на сайтах знайомств, і кожному п’ятому українцю вдалося познайомитися зі своєю половинкою саме в інтернеті. Під нові реалії довелося адаптувати й зустрічі з потенційними обранцями: 19% респондентів побували на віртуальному побаченні через Zoom або інший засіб відеозв’язку.  

«2020 рік не був схожий на жоден попередній рік, але завдяки йому ми ще більше стали цінувати безцінні моменти, проведені з близькими та коханими людьми. Дані Mastercard Love Index уже котрий рік поспіль підтверджують, що українці все частіше інвестують у спільне дозвілля та романтичні враження, і ми впевнені, що ця тенденція буде тільки підсилюватися», — говорить про тренди Дня святого Валентина-2021 Наталя Байдала, директорка із маркетингу Mastercard в Україні та Молдові.

Love-Index-MC_2021_UA

Стрибок «економіки любові» за 10 років

Із кожним роком все більше українців доєднуються до свята 14 лютого, і за останнє десятиліття витрати на подарунки та святкування кардинально виросли. Минулого року напередодні Дня святого Валентина українці витратили понад 560 млн грн, що в 10 разів більше, ніж у 2011-му.

Квіти традиційно є одним із найпопулярніших подарунків — витрати на них зросли більш ніж у 870 разів (+87 316%) у порівнянні з 2011 роком. З кожним роком українці все частіше вибирають у якості подарунка ювелірні прикраси — витрати у цій категорії за останні 10 років збільшились у 19 разів. Всього у 2020 році українці витратили на ювелірні вироби понад 73 млн грн.

Незмінним лишається і тренд на онлайн-покупки: за останні десять років кількість онлайн-транзакцій напередодні свята зросла більш ніж у 128 разів (+12 760%). І цього року кожен другий опитаний українець має намір купувати подарунки до Дня святого Валентина саме онлайн.


Читайте також: Українська дизайнерка Світлана Бевза створила ексклюзивну урбан-колекцію спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше.

Теги: онлайнринки та дослідженнярітейл

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?
Маркетинг і Комунікації

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

15 Квітня, 2025

У 2025 році реклама більше не просто ловить споживача в інтернеті — вона знаходить його в момент максимальної готовності до покупки. І саме тут на сцену виходить Retail Media —...

Читати даліDetails

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.