Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. Представницею від України стала Марина Пухова — керівниця Havas Meaningful Impact, практики соціально-значущих проєктів у Havas PR Kyiv.

Міжнародна мережа агенцій Havas Group запустила Havas Impact+ Committee навесні 2021 року. Нова структура покликана заохочувати 100+ агенцій та 20+ тисяч співробітників в країнах присутності групи, обмінюватися досвідом, розвивати практику корпоративно-соціальної відповідальності та впливати на суспільство за допомогою креативних комунікацій.

За суспільно-значущі проєкти в Havas Creative Group Ukraine відповідає Havas Meaningful Impact. Цю структуру було створено в червні 2020 року, відразу після перезапуску Havas PR Kyiv. Керівниця практики Марина Пухова розповіла про поточні успіхи Havas Meaningful Impact:

 «За 10 місяців ми реалізували 7 мультиканальних проєктів, включаючи національні комплексні кампанії 360 для UPEA, UNICEF, UN Women, ГС “Орфанні захворювання України”. Наприклад, з “UNICEF Україна” ми реалізували гейміфіковану інформаційну кампанію з інтеграцією в Minecraft: Education Edition, а також розробку настільної гри та створення діджитал-стікерів. Таким нестандартним шляхом ми розповіли школярам Східного регіону України про заходи превенції COVID-19 і навчили їх застосовувати знання на практиці. “Щоб говорити зі школярами одною мовою, потрібно спілкуватися з ними в Майнкрафті”, —  до такого інсайту ми прийшли під час брейнстормінгу і створили окремий спеціальний світ на платформі Minecraft: Education Edition. У школярів з’явилася цікава та інтерактивна місія — побудувати школу мрії з умовою, що вона буде максимально безпечною в умовах пандемії. Такий формат використовувався UNICEF в Україні вперше».

Марина Пухова з Havas PR Kyiv
Марина Пухова

Місія Havas Meaningful Impact — створювати суспільно-значущі проєкти й реалізовувати комунікаційні кампанії, які дають імпульс якісним змінам і покликані привести Україну до кращого стабільного майбутнього. Головна мета таких проєктів — закласти фундамент для змін на різних рівнях: від особистісного до колективного. Це можуть бути зміни сприйняття, поведінкових патернів або ситуації, що склалася навколо проблеми в цілому.

«В один з вечорів команда Havas PR Kyiv міркувала про те, що може перешкоджати розвитку креативного майндсету у дітей. Як в’єтнамський флешбек перед очима виникли похмурі портрети класиків української літератури зі шкільних стін. Вони завжди навіювали тугу, але ж саме ці поети та письменники — творча еліта нашого народу. Ми почали міркувати, як можна наблизити дітей до письменників, щоб дати волю для формування креативного мислення. Так з’явився проєкт Havas PR Kyiv “ЛітДвіж”. Ми створили нові портрети українських авторів, що ілюструють, наскільки “двіжовими” можуть бути класики. У результаті, понад 600 українських шкіл отримали комплекти оновлених портретів. І таких авторських проєктів як “ЛітДвіж” ми плануємо створювати ще більше. У Havas Impact+ Committee я зможу надихнутися кращими кейсами та практиками з міжнародного досвіду Havas Group, знайти нові інсайти та ідеї. Саме вони стануть основою для нових креативних комунікацій і крутих проєктів в Україні», —  ділиться планами Марина Пухова.


Раніше команда Havas PR Kyiv розповіла про комунікаційну кампанію 360 для HeForShe Arts Week 2021.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

House of Europe запрошує креативні стартапи взяти участь в онлайн-змаганні Creative Business Cup Ukraine 2021

Creative Business Cup Ukraine — це конкурс на участь в онлайн-змаганні креативних стартапів, де головний приз — це 1000 євро ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...