Хелловін начебто й має вселяти страх в серця, але аж ніяк не страх за своє майбутнє в серця виробників солодощів. Оскільки в багатьох країнах, які відзначають Хелловін, все ще триває карантин, цього року компанія Mars Wrigley вирішила модернізувати це свято і провести Хелловін в онлайн-форматі.
Компанія-виробник M&M’s, Snickers та Skittles вчора оприлюднила мобільний додаток під назвою Treat Town. Він дозволяє своїм користувачам віртуально вимагати солодощі або погрожувати капостями впродовж всього жовтня.
Завантаживши версію додатка для системи Android чи iOS, користувачі можуть обрати собі тематичного хелловінського аватара, наприклад вампіра чи якесь чудовисько, та створити віртуальні двері, прикрасивши їх ліхтарями з гарбузів, павутинням та поліцейською стрічкою. Після чого аватара можна відправити стукати у двері інших користувачів додатка.
Цукерки на цій платформі роздаються у вигляді електронних подарункових сертифікатів, які можна потім обміняти в ряді онлайн та офлайн-магазинів на солодощі виробництва Mars Wrigley.
«У такий спосіб ми намагаємося мотивувати людей не відмовлятися від цієї традиції, – пояснив Кріс Броді (Chris Brody), архітектор брендового контенту та комунікацій компанії Mars. – Таким чином вибір аватара дещо нагадує вибір костюма в реальному житті. Подарункові сертифікати ми також оформили як зображення міні-упаковок Skittles чи M&M’s, які можна збирати та складати в свій «інвентар», ходячи від дверей до дверей».
Окрім дверей, створених користувачами, у додатку Treat Town також можна буде відвідати спеціально створені віртуальні локації. Наприклад диснеївський Будинок з привидами або найбільший у світі магазин M&M’s, що розташований на Таймс-Сквер у Нью-Йорку.
Щоб запобігти недобросовісній поведінці на цій платформі, користувачі можуть встановити ліміт на кількість віртуальних цукерок, які вони планують роздавати. Також вони можуть обмежити онлайн-візити лише дверима друзів та родичів. Щоб роздавати віртуальні цукерки, користувачеві має бути не менше 18 років. А от ходити від дверей до дверей, збираючи їх, можуть лише ті, кому 18 ще немає.
Як Супербоул, тільки для виробників солодощів
Хелловін – вирішальний час для кондитерської індустрії. За підрахунками Mars, Hershey’s та Ferrara минулого року за 8 тижнів, що передували цьому святу, в США було продано цукерок на 4,6 мільярди доларів.
«Це – величезна подія і найвирішальніший для нас час. Це як Супербоул, тільки для виробників солодощів», – зазначив Кріс Броді.
Броді також розповів, що підготовка до кожного Хелловіну починається для Mars Wrigley аж за два роки. Але коли у березні було оголошено карантин, компанії довелося відкласти інші свої плани та взятися за створення додатка Treat Town.
Оскільки люди намагалися дотримуватися соціального дистанціювання та купувати все онлайн, компанія вирішила, що мобільний додаток, який дає можливість відсвяткувати Хелловін в онлайн-форматі, є найкращою стратегією. До того ж, зовсім відмовитися від Хелловіну у 2020 році – не варіант. Всім відомо, що свята привносять в наше життя таке потрібне зараз відчуття нормальності. Втім, Броді запевняє, що їхній додаток покликаний лише доповнити святкування Хелловіну, а не повністю замінити його собою.