МакДональдз підтримує Гендерний баланс та Різноманітність

Нова Стратегія МакДональдз «Краще разом: Гендерний баланс і Різноманітність» спрямована на покращення представництва жінок на посадах різного рівня та ґендерної рівності у питаннях кар’єрного зростання. Щоб засвідчити це зобов’язання Компанія підписала Принципи ООН про Розширення прав і можливостей жінок.

В Міжнародний день жінок, корпорація МакДональдз оголосила про запуск нової стратегії «Краще разом: Гендерний баланс і Різноманітність». До 2023 року компанія прагне поліпшити представництво жінок на посадах на всіх рівнях бізнесу МакДональдз, досягти гендерної рівності в питаннях кар’єрного зростання, а також підтримати вплив жінок на бізнес. Крім того, компанія МакДональдз підписала Принципи ООН про Розширення прав і можливостей жінок, щоб відзначити прагнення компанії до подальшого прогресу у цьому питанні.

“Гендерний баланс та Різноманітність роблять МакДональдз сильнішим”, – сказав Виконавчий Віце-президент з персоналу  корпорації МакДональдз Девід Фейрхарст. «Разом з франчайзі МакДональдз забезпечує роботою майже 2 мільйони людей по всьому світу і є одним з найбільших роботодавців для жінок у світі. Ми прагнемо створювати робочі місця, де всі – від співробітників до керівництва – отримують рівну підтримку та наділені повноваженнями для повноцінної реалізації свого потенціалу. Але ми також хочемо сприяти прогресу в глобальному масштабі, заохочуючи франчайзі, постачальників та інших партнерів до реалізації ініціатив, які сприяють покращенню Гендерного балансу та Різноманітності, з метою охоплення мільйонів жінок у всьому світі. Наша нова стратегія допоможе втілити у життя це зобов’язання і засвідчить, що ми ставимо перед собою чіткі цілі і день у день працюємо, щоб їх досягти».

Чотири принципи Стратегії допоможуть МакДональдз у розробці ключових етапів її реалізації:

  • Представництво: прагнути до того, щоб представництво жінок на посадах на всіх рівнях нашого бізнесу було однаковим із чоловіками або кращим, ніж представництво жінок на посадах поза межами нашої компанії
  • Підвищення: покращити рівність у питаннях кар’єрного зростання для чоловіків і жінок.
  • Визнання: відзначати вплив жінок у бізнесі та говорити про прогрес у цьому питання в усьому світі.
  • Досягнення: досягати прогресу в глобальному масштабі шляхом заохочення франчайзі та постачальників до реалізації стратегій, які сприятимуть Гендерному балансу та Різноманітності, з метою охоплення мільйонів жінок у всьому світі.

МакДональдз сприятиме програмам освіти та розвитку для підтримки жінок. Компанія запровадить нову ініціативу «Жінки в техніці» в рамках програми підтримки освіти та навчання Archways to Opportunity. Це дасть можливість працівникам з ресторанів, що належать компанії та франчайзі, отримати знання у сферах науки про дані, кібербезпеки, штучного інтелекту тощо. Метою цієї ініціативи є більш широке представництво жінок у технологічних галузях та підтримка працівників на шляху до успіху – у МакДональдз та за її межами. Програма розпочнеться у США вже цієї весни і в подальшому розгорнеться на інші країни світу.

В даний час на глобальному рівні 30% найвищого керівництва МакДональдз і 41% співробітників директорського рівня та вище – жінки.

Ключові дії, які втілить МакДональдз для подальшого прогресу: використання нейтральних посадових інструкцій в англомовних країнах для офісу та ресторанів, використання принципу Різноманітності при запрошенні кандидатів на роботу та використання штучного інтелекту для уникнення упередженості у процесі відбору кандидатів. МакДональдз також перегляне коло співробітників, які мають найвищий потенціал, з метою покращити гендерну рівність та прискорити кар’єрне зростання завдяки навчанню та менторству.

Щоб привернути увагу до цих планів корпорації CEO МакДональдз, Стів Істербрук та інші керівники найвищого рівня корпорації змінили фото своїх профілів у  LinkedIn на перевернутий логотип МакДональдз. Таким чином лідери прагнуть підвищити рівень обізнаності про несвідоме упередження та важливість його уникнення.

На даний момент 10 000 працівників корпорації пройшли навчання щодо уникнення упередженості. МакДональдз бере на себе зобов’язання щодо подальшого глобального розгортання та інтеграції  даного навчання в існуючі освітні платформи, процеси управління талантами, розвиток лідерства

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.