МакДональдс, ожирение и игрушки

Ирландский депутат Мик Уоллас предложил запретить ресторанам McDonald's включать бесплатные игрушки в детские обеды..

По его мнению, подобные «дополнения» плохо сказываются на гастрономических предпочтениях детей. Независимый депутат обратился к министру здравоохранения Ирландии Лео Варадкару, заявив, что «подобные промоакции могут поставить в неудобную ситуацию тех родителей, которые стремятся ограничить доступ своих детей к фастфуду». Глава ведомства пообещал подумать над этим предложением, добавив, что «в настоящее время именно ожирение является главным вызовом для здоровья населения».

 Представители McDonald's со своей стороны отвергли все обвинения в свой адрес, заявив, что не совершили ничего предосудительного.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...