Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, зрозумілий та прозорий сервіс доставки, комфортний для пошуку необхідних товарів інтернет-магазин тощо. Але часто створити прості (та зручні) сервіси вкрай складно. Щоб проєкт був зручним для клієнтів, треба вміти мислити як клієнт та навіть передбачити ті бажання, які вони самі ще не збагнули. Тому 29 травня на CASES вийде онлайн майстер-клас «Очима клієнта: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою» Ірини Грицаєнко, Chief Operating Officer SODA.

Під час майстер-класу учасники пройдуть клієнтський шлях по кільком різним проєктам — від «знайти компанію в інтернеті» до «здійснити замовлення». А також перевірять власний проєкт, щоб виявити основні баги і незручності для клієнта і отримати рекомендації, як їх виправити.

Майстер-клас від SODA підходить абсолютно для всіх рівнів — від проджекта в рекламній агенції, який хоче перевірити, чи все ок з його проєктами і заробити плюсик у клієнта; до маркетдирів та власників, які хочуть зрозуміти, наскільки легко їх клієнтам взаємодіяти з їхнім брендом.

Реєстрація на майстер-клас від SODA відкрита на сторінці ефіру.

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Також нагадуємо, Made in Ukraine оголошує другий фестиваль ONLINE, який пройде під гаслом «Смакуй життя!», і триватиме 6 днів. Прямі ефіри проходитимуть на сторінці Made in Ukraine в Інстаграм, а потім там зберігаються.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

Український дизайнер здобув золоту нагороду на конкурсі плакатів у Лос-Анджелесі

Український графічний дизайнер Микола Коваленко отримав «золото» на міжнародному конкурсі плакатів Biophilia у США (Biophilia Poster Competition, Los Angeles, USA). ...