Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, зрозумілий та прозорий сервіс доставки, комфортний для пошуку необхідних товарів інтернет-магазин тощо. Але часто створити прості (та зручні) сервіси вкрай складно. Щоб проєкт був зручним для клієнтів, треба вміти мислити як клієнт та навіть передбачити ті бажання, які вони самі ще не збагнули. Тому 29 травня на CASES вийде онлайн майстер-клас «Очима клієнта: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою» Ірини Грицаєнко, Chief Operating Officer SODA.

Під час майстер-класу учасники пройдуть клієнтський шлях по кільком різним проєктам — від «знайти компанію в інтернеті» до «здійснити замовлення». А також перевірять власний проєкт, щоб виявити основні баги і незручності для клієнта і отримати рекомендації, як їх виправити.

Майстер-клас від SODA підходить абсолютно для всіх рівнів — від проджекта в рекламній агенції, який хоче перевірити, чи все ок з його проєктами і заробити плюсик у клієнта; до маркетдирів та власників, які хочуть зрозуміти, наскільки легко їх клієнтам взаємодіяти з їхнім брендом.

Реєстрація на майстер-клас від SODA відкрита на сторінці ефіру.

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Також нагадуємо, Made in Ukraine оголошує другий фестиваль ONLINE, який пройде під гаслом «Смакуй життя!», і триватиме 6 днів. Прямі ефіри проходитимуть на сторінці Made in Ukraine в Інстаграм, а потім там зберігаються.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 ...

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...