Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, зрозумілий та прозорий сервіс доставки, комфортний для пошуку необхідних товарів інтернет-магазин тощо. Але часто створити прості (та зручні) сервіси вкрай складно. Щоб проєкт був зручним для клієнтів, треба вміти мислити як клієнт та навіть передбачити ті бажання, які вони самі ще не збагнули. Тому 29 травня на CASES вийде онлайн майстер-клас «Очима клієнта: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою» Ірини Грицаєнко, Chief Operating Officer SODA.
Під час майстер-класу учасники пройдуть клієнтський шлях по кільком різним проєктам — від «знайти компанію в інтернеті» до «здійснити замовлення». А також перевірять власний проєкт, щоб виявити основні баги і незручності для клієнта і отримати рекомендації, як їх виправити.
Майстер-клас від SODA підходить абсолютно для всіх рівнів — від проджекта в рекламній агенції, який хоче перевірити, чи все ок з його проєктами і заробити плюсик у клієнта; до маркетдирів та власників, які хочуть зрозуміти, наскільки легко їх клієнтам взаємодіяти з їхнім брендом.
Реєстрація на майстер-клас від SODA відкрита на сторінці ефіру.
Також нагадуємо, Made in Ukraine оголошує другий фестиваль ONLINE, який пройде під гаслом «Смакуй життя!», і триватиме 6 днів. Прямі ефіри проходитимуть на сторінці Made in Ukraine в Інстаграм, а потім там зберігаються.