MADmap: як знайти своє місце на карті рекламної України

ВРК запрошує рекламні, брендингові, діджитал та інші комунікаційні агентства до створення онлайн карти рекламних послуг в Україні – MADmap. Проєкт, запущений у квітні 2020 року, на сьогоднішній день нараховує більш ніж 60 кейсів від провідних агентств України та постійно поповнюється.

Marketing Advertising Design map (MADmap) — це інструмент для простого, але водночас гнучкого і глибокого пошуку партнера у сфері рекламних комунікацій. Однак це не лише зручна комунікація з партнерами, а й спосіб виділитися серед інших агентств, зайняти власну нішу та долучитися до активного розвитку рекламного бізнесу в Україні.

На карті MADmap вже сьогодні проєкти таких агентств як: Banda, BBDO Ukrainе, Digital Chain, Doris Advertising, ESSE Production House, FAMILY PRODUCTION, Galagan, Gres Todorchuk PR, Gvardiya Production House, Havas Digital Kyiv, ISD Group, Kinograf, Krylia FMCG Branding, League Design Agency, Leo Burnett Ukraine, Mirrolab, Postmen, Rockets. Growth R&D, Saatchi & Saatchi Ukraine, TABASCO, TS/D Agency, Vintage Web Production та WOOO.

На сайті розміщуються кейси в трьох категоріях: стратегія, креатив або реалізація. Завдяки зручному функціоналу MADmap агентства можуть повідомити про свою кваліфікацію, послуги та професійні досягнення/нагороди.

На MADmap рекламодавець знайде нових партнерів зі свіжим поглядом на їхній бізнес. А компаніям з невеликим досвідом роботи з рекламними агенціями тут допоможуть налагодити зв’язок з комунікаційними агентствами, ідеї яких відповідають потребам замовника на будь-якому етапі його розвитку.

MADmap: як знайти своє місце на карті рекламної України

Нагадуємо також, що вчора Асоціація креативних індустрій України (CIAU) анонсувала створення комітету молодих креаторів Young Creatives Committee. Мета Young Creatives Committee — сприяння розвитку внутрішнього ринку, удосконалення та розробка нових можливостей для молодих професіоналів, висвітлення досягнень маркетингово-комунікаційного ринку та його представників в Україні та за кордоном.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

Під час карантину люди мало рухаються та більшість часу проводять за ноутбуком або смартфоном — часто в незручному, шкідливому для ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Гаптичний інтерфейс у повітрі дозволить натискати кнопки, нічого не торкаючись

Система HaptiRead з її бездотиковим інтерфейсом була б корисною у таких громадських місцях як ліфти, банкомати, інформаційно-довідкові кіоски тощо.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...