Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями.

Нове позиціонування починається зі світової кампанії «Разом ми можемо». Кампанія Vodafone триватиме 12 місяців і включатиме телевізійну, друковану та діджитал-рекламу. Головна мета — донести глибоку впевненість Vodafone у тому, що партнерство між технологіями та суспільством може створити краще майбутнє.

Нова світова кампанія Vodafone

Кампанія Vodafone «Разом ми можемо» стартувала у Великій Британії 2 квітня новим 60-секундним телевізійним рекламним роликом «Нестримна дівчина». В ролику молода дівчина ставить серйозні питання про навколишній світ і про роль, яку можуть відіграти технології у лікуванні хвороб, боротьбі зі зміною клімату та вирішенні питань цифрової комунікації.

Рекламний ролик, разом із серією історій, які з’являться у друкованій та діджитал-рекламі, висвітлять роль Vodafone у пошуку відповідей на ці запитання — від розгортання 5G-мереж та підключення абонентів у найвіддаленіших частинах світу, до ролі програми Vodafone DreamLab у боротьбі проти раку та COVID-19.

Джерело


Читайте також: Earth Optimism 2021 відзначає прості технологічні інновації для захисту природи.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...