Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями.
Нове позиціонування починається зі світової кампанії «Разом ми можемо». Кампанія Vodafone триватиме 12 місяців і включатиме телевізійну, друковану та діджитал-рекламу. Головна мета — донести глибоку впевненість Vodafone у тому, що партнерство між технологіями та суспільством може створити краще майбутнє.
Кампанія Vodafone «Разом ми можемо» стартувала у Великій Британії 2 квітня новим 60-секундним телевізійним рекламним роликом «Нестримна дівчина». В ролику молода дівчина ставить серйозні питання про навколишній світ і про роль, яку можуть відіграти технології у лікуванні хвороб, боротьбі зі зміною клімату та вирішенні питань цифрової комунікації.
Рекламний ролик, разом із серією історій, які з’являться у друкованій та діджитал-рекламі, висвітлять роль Vodafone у пошуку відповідей на ці запитання — від розгортання 5G-мереж та підключення абонентів у найвіддаленіших частинах світу, до ролі програми Vodafone DreamLab у боротьбі проти раку та COVID-19.
Читайте також: Earth Optimism 2021 відзначає прості технологічні інновації для захисту природи.