Лицо Уоррена Баффета украсит баночки Кока-Колы

В корпорации напомнили, что владелец Berkshire Hathaway является одним из самых известных поклонников этого напитка: почти во время каждого публичного выступления он выпивает как минимум по банке вишневой газировки.

Директор по маркетингу Coca-Cola в КНР Шелли Лин пояснил, что китайские потребители любят новые вкусы и ждут от компании каких-либо новаторств, и в Coca-Cola решили, что вряд ли кому-то удастся лучше отрекламировать новый продукт, чем его ярому фанату. «Мы были искренне удивлены, когда г-н Баффет согласился с этой идеей. Но мы воодушевлены, и она хорошо продается», — подчеркнул Лин.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...