Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos можна знайти на полицях українських магазинів.

Легендарні снеки Cheetos мають понад 70-річну історію, вже знайшли шанувальників у більш ніж 40 країнах та займають провідні позиції на багатьох ринках світу.

Детальніше про новинку

Снеки виготовляються з натуральної кукурудзи методом екструзії, який надає їм впізнавану легку структуру, а технологія приготування шляхом запікання без обсмаження відповідає сучасним трендам.

Cheetos в Україні представлений чотирма смаками: сир, біф-бургер, солодка кукурудза та кетчуп, які були визначені відповідно до вибору споживачів у категорії снеків; в яскравих пакованнях різного розміру для різних ситуацій споживання. Кожен смак має унікальну форму, що спонукає забути про серйозність та зануритись в атмосферу грайливих пустощів, адже бренд комунікує на території сімейного дозвілля. Важливим фактором є доступна ціна Cheetos, що дозволить насолоджуватись ним усім охочим.

Кукурудзяні снеки Cheetos давно підкорили світ. Хрумкі палички з’являлися на обкладинці всесвітньо відомого видання The New Yorker, «знялися» в епізодах відомих серіалів та стали трендом у соцмережах.

Особливістю Cheetos є його впізнаваний талісман — гепард Честер, який прикрашає кожну пачку. 

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

«Я радий, що наша глобальна «зірка» тепер доступна в магазинах по всій країні. Ці кукурудзяні снеки будуть актуальними з нагоди сімейних розваг. Вони готуються без смаження, оригінально оформлені та доступні в 4 смаках, що додасть посмішок до сімейного відпочинку. Яскраве оформлення та доступна ціна сьогодні також мають значення для споживачів, коли економіка лише починає відновлюватися. Наші команди з маркетингу та продажів в Україні об’єднали сильний світовий бренд з локальною досконалістю виконання, і тепер кукурудзяні екструдери Cheetos прекрасно доповнюють картопляні чіпси Lay’s та сухарики Хрусteam, підсилюючи нашу стратегічну категорію снеків», — прокоментував подію Марек Томалак, генеральний директор PepsiCo в Україні.

Бренд Cheetos з’явився в продажу ще першого лютого, а масштабна промокампанія розпочнеться у квітні.


Читайте також: McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілюстратор Сергій Майдуков проведе відкриту онлайн лекцію

23 квітня у межах воркшопу з ілюстрації Сергія Майдукова видавництво IST Publishing організує дві відкриті онлайн розмови з українськими ілюстраторами. ...

Ми зустрінемось знову. Нова оптимістична кампанія Heineken

Heineken розпочав нову глобальну кампанію «Ми зустрінемось знову». Кампанія відзначає стійкість та креативність людей протягом останнього року. А також демонструє, як люди знайшли креативні ...

AVE Carbon 2021 влаштовує серію подій

Гейміфікований медіа-арт простір Carbon влаштовує серію неповторних подій на своєму майданчику. На глядачів чекає симбіоз відбірної експериментальної музики та візуальних ...

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Короткий візит у останній день Помпеї: Алекса «допомагає допомагати» з домашнім завданням

В новому відео Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.

Додо та безкрила гагарка: WWF відтворює вимерлих тварин у доповненій реальності

Для цієї кампанії WWF було створено спеціальний вебсайт, де відвідувачі можуть познайомитися у доповненій реальності з деякими з вимерлих тварин.