McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним каркасом для товарів бренду. Мета редизайну — осучаснити імідж відомого бренду та вдосконалити його сприйняття аудиторією.

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки
McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки
McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

Оновлений дизайн упаковки покликаний приносити відчуття життєрадісності бренду завдяки сміливій графіці. Перехід від дизайн-системи з помітними повідомленнями на упаковці до графічного зображення пунктів меню допомагає зробити кожну з конструкцій більш пов’язаною зі святковою, ігровою комунікацією, до якої поступово переходить McDonald’s. Завдяки графічним елементам, незалежно від складу кожного окремого замовлення, упаковка страв у поєднанні створює виразну візуальну систему.

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

«У простоті знакових пунктів меню McDonald’s є своя краса. Ми прагнули знайти найбільш особливе, впізнаване та знакове зображення кожного пункту, ілюструючи їх таким чином, щоб люди посміхались. Дизайн за допомогою простих ілюстрацій дозволяє упаковці бути функціонально унікальною, легко впізнаваною, естетично мінімальною і, головне, емоційно радісною. Все в цій системі має своє призначення і допомагає активізувати позиціонування бренду McDonald’s, щоб полегшити смачні моменти, які допоможуть добре почуватись», — коментує Метт Сіа, креативний директор Pearlfisher.

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки
McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

Перероблена упаковка також гарантує ергономічність та ефективність використання для персоналу закладів McDonald’s. Кожна обгортка та упаковка легко розпізнаються під час складання замовлення. Легко зрозуміле розпізнавання графічних символів робить нову упаковку зрозумілою в будь-якій точці світу, де працюють заклади бренду.

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

Джерело


Читайте також: 5 найгучніших ребрендингів 2020-го – початку 2021-го і закулісся їхнього створення.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.