У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків.
У Польщі 79,9% енергії все ще виробляється з використанням вугілля. Тому існує велика потреба у просвітницькій роботі щодо проблем зміни клімату та безпосереднього впливу джерел енергії на навколишнє середовище. Польща відзначається одним із найвищих рівнів забруднення повітря серед країн ЄС, але у школах досі немає спеціальних освітніх програм із цього питання.
Саме тому Lego та Ogilvy Warsaw запустили «Зелені інструкції», які допомагають перетворити набори Lego на більш екологічні версії. Цеглинки Lego використовуються як мова спілкування з наступним поколінням. Нові інструції показують, як можна перетворити машини на велосипеди або скутери, літаки — на електрички, а вугільні шахти — на вітряки, що виробляють електроенергію. Все це слугуватиме екологічній освіті наступного покоління, заради більш світлого майбутнього.
Читайте також: Онлайн-захід Earth Optimism 2021 дослідив прості, але інноваційні дизайнерські рішення для захисту живої природи на планеті. Пропонуємо вам переглянути п’ять робіт, які обговорювалися в рамках Earth Optimism 2021 і якіздатні принести чималі результати, якщо застосувати їх на глобальному рівні.