KYIV MEDIA WEEK Global Marathon презентує секцію «Латинська Америка – простір можливостей: від теленовел до великого різноманіття контенту»

Prensario International, одна з найвпливовіших міжнародних інформаційних та мідаконсалтингових компаній, долучається до KYIV MEDIA WEEK Global Marathon та представить досягнення Латинської Америки на світовому медіаринку. Міжнародний медіафорум організовує компанія MRM за підтримки Українського Культурного Фонду.

50-хвилинна презентація включатиме загальний опис Латинської Америки. Це величезний і різноманітний регіону, що має 19 територій, дві мови (іспанська та португальська) та близько 630 мільйонів жителів. В Латинській Америці знаходяться дві з найбільших економік світу – Бразилія і Мексика. Вони охоплюють 70% валового внутрішнього продукту та рекламних капіталовкладень на континенті. Саме тут базуються одні з найпотужніших міжнародних медіа груп: Globo (Бразилія) і Televisa (Мексика).

Секцію модеруватиме Фабріціо Феррара, директор з міжнародного бізнесу Prensario

«Латинська Америка еволюціонувала від виробника та експортера виключно теленовел (з 1970-х років) до постачальника найрізноманітніших програм та послуг. З появою нових конкурентів (Туреччина, Південна Корея, СНД / Центральна та Східна Європа та ін.) протягом останніх двох десятиліть регіон суттєво прогресував, демонструючи зростання сектору медіа та розваг та пропонуючи широку диверсифікацію контенту (видів та жанрів), послуг, локацій/ландшафтів, талантів та заохочень, які роблять Латинську Америку помітною (знову!) на глобальній аудіовізуальній мапі», – зазначає Фабріціо.

П’ятеро топменеджерів компаній – провідних гравців  медіаринку регіону – представлять свої флагманські проекти

Окрім презентації, п’ятеро топменеджерів компаній – провідних гравців  медіаринку регіону – представлять свої флагманські проекти та поділяться досвідом ведення бізнесу в Латинській Америці. Серед них:

  • Мануель Марті (Manuel Marti) – голова розвитку художніх проектів Латинської Америки, Fremantle (Мексика);
  • Патріція Ясін (Patricia Jasin) – віцепрезидент TV Azteca International (Мексика);
  • Лізет Озоріо (Lisette Osorio) – віцепрезидент з міжнародних продажів, Caracol TV (Колумбія);
  • Єлена Антоніні (Elena Antonini) – директор з продажів та копродукції (Європа), Viacom CBS International Studios (Аргентина);
  • Есперанса Гарай (Esperanza Garay) – генеральний директор Mega Global Entertainment (Чилі / США).

Експерти сфокусуються на динаміці розвитку регіону, основних його перевагах, комерційних трендах та глобальному бізнесі.  Також вони обговорять нові жанри (формати, factual-контент, фільми), діджитальні проєктих, талановитих фахівців по обидва боки екрану, які отримали міжнародне визнання. Глядачі дізнаються, як COVID-19 вплинув на ефективність медіабізнесу, та які стратегії вибудовуються на майбутнє. Крім того, спікери відзначать, як залишатися актуальним на високо конкурентному ринку виробництва контенту.

Prensario – багаторічний партнер KYIV MEDIA WEEK, компанія з майже 50-річним досвідом представить найбільш значущі тренди медіаринку Латинської Америки, опираючись на найсвіжіші аналітичні дослідження. Prensario поєднує дві ролі – провідного індустріального медіа (Prensario International) та консалтингової компанії (Prensario Analytics), розвиває співпрацю на світовому рівні, вибудовуючи відносини та налагоджуючи зв’язки з головними гравцями медіаіндустрії.

Продовжити занурення в особливості медіаринку Латинської Америки учасники KMW Global Marathon зможуть навіть після завершення заходу. Усі зареєстровані глядачі форуму отримають спеціальний пост-огляд документ. В ньому буде зібрано найцікавішу аналітику, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для KMW 2020.

KMW Latin Amer 1 - KYIV MEDIA WEEK Global Marathon презентує секцію «Латинська Америка – простір можливостей: від теленовел до великого різноманіття контенту»

Проєкт підготовлено компанією MRM за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.

Генеральний партнер KYIV MEDIA WEEK Global Marathon – ТРК «Україна».

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon — місце зустрічі професіоналів контент-індустрії з усіх куточків світу та платформа для онлайн трансляції KMW Global Marathon – сайт інформаційно-аналітичного партнера форуму Media Business Reports (MBR).

  • Сайт події.
  • Лінк на реєстрацію.
  • Участь в онлайн форумі — безкоштовна.
  • Стежити за новинами можна також в соцмережах події: Facebook, Instagram

А вчора було анонсовано KYIV MEDIA WEEK Special: разом з Посольством Канади в Україні на онлайн-марафоні презентують зірковий inspiration talk «VFX та анімація в Канаді. Можливості для копродукції».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Популяризатор музики, мистецтва, екології, або 10 причин унікальності Respublica FEST

Сьогодні стартував ювілейний Respublica FEST. Він став єдиним фестивальним заходом великого масштабу, що пройде в Україні цьогоріч. 2020-й поставив перед ...

Creative Digest CIAU. Випуск #008

Кампанія з виявлення фейків. Новий спосіб турботи про екологію. Оновлені функції Facebook. Та повернення LIONS Live! Чао, креатори! В ефірі ...

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

«Креативна Європа» в Україні проведе серію онлайн-нетворкінгів Matchmaking with Creative Europe

Цієї осені 12 національних бюро програми ЄС «Креативна Європа» з усього континенту об’єднають зусилля, щоб побудувати нові зв’язки між представниками ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...