KYIV MEDIA WEEK Global Marathon презентує секцію «Латинська Америка – простір можливостей: від теленовел до великого різноманіття контенту»

Prensario International, одна з найвпливовіших міжнародних інформаційних та мідаконсалтингових компаній, долучається до KYIV MEDIA WEEK Global Marathon та представить досягнення Латинської Америки на світовому медіаринку. Міжнародний медіафорум організовує компанія MRM за підтримки Українського Культурного Фонду.

50-хвилинна презентація включатиме загальний опис Латинської Америки. Це величезний і різноманітний регіону, що має 19 територій, дві мови (іспанська та португальська) та близько 630 мільйонів жителів. В Латинській Америці знаходяться дві з найбільших економік світу – Бразилія і Мексика. Вони охоплюють 70% валового внутрішнього продукту та рекламних капіталовкладень на континенті. Саме тут базуються одні з найпотужніших міжнародних медіа груп: Globo (Бразилія) і Televisa (Мексика).

Секцію модеруватиме Фабріціо Феррара, директор з міжнародного бізнесу Prensario

«Латинська Америка еволюціонувала від виробника та експортера виключно теленовел (з 1970-х років) до постачальника найрізноманітніших програм та послуг. З появою нових конкурентів (Туреччина, Південна Корея, СНД / Центральна та Східна Європа та ін.) протягом останніх двох десятиліть регіон суттєво прогресував, демонструючи зростання сектору медіа та розваг та пропонуючи широку диверсифікацію контенту (видів та жанрів), послуг, локацій/ландшафтів, талантів та заохочень, які роблять Латинську Америку помітною (знову!) на глобальній аудіовізуальній мапі», – зазначає Фабріціо.

П’ятеро топменеджерів компаній – провідних гравців  медіаринку регіону – представлять свої флагманські проекти

Окрім презентації, п’ятеро топменеджерів компаній – провідних гравців  медіаринку регіону – представлять свої флагманські проекти та поділяться досвідом ведення бізнесу в Латинській Америці. Серед них:

  • Мануель Марті (Manuel Marti) – голова розвитку художніх проектів Латинської Америки, Fremantle (Мексика);
  • Патріція Ясін (Patricia Jasin) – віцепрезидент TV Azteca International (Мексика);
  • Лізет Озоріо (Lisette Osorio) – віцепрезидент з міжнародних продажів, Caracol TV (Колумбія);
  • Єлена Антоніні (Elena Antonini) – директор з продажів та копродукції (Європа), Viacom CBS International Studios (Аргентина);
  • Есперанса Гарай (Esperanza Garay) – генеральний директор Mega Global Entertainment (Чилі / США).

Експерти сфокусуються на динаміці розвитку регіону, основних його перевагах, комерційних трендах та глобальному бізнесі.  Також вони обговорять нові жанри (формати, factual-контент, фільми), діджитальні проєктих, талановитих фахівців по обидва боки екрану, які отримали міжнародне визнання. Глядачі дізнаються, як COVID-19 вплинув на ефективність медіабізнесу, та які стратегії вибудовуються на майбутнє. Крім того, спікери відзначать, як залишатися актуальним на високо конкурентному ринку виробництва контенту.

Prensario – багаторічний партнер KYIV MEDIA WEEK, компанія з майже 50-річним досвідом представить найбільш значущі тренди медіаринку Латинської Америки, опираючись на найсвіжіші аналітичні дослідження. Prensario поєднує дві ролі – провідного індустріального медіа (Prensario International) та консалтингової компанії (Prensario Analytics), розвиває співпрацю на світовому рівні, вибудовуючи відносини та налагоджуючи зв’язки з головними гравцями медіаіндустрії.

Продовжити занурення в особливості медіаринку Латинської Америки учасники KMW Global Marathon зможуть навіть після завершення заходу. Усі зареєстровані глядачі форуму отримають спеціальний пост-огляд документ. В ньому буде зібрано найцікавішу аналітику, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для KMW 2020.

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon презентує секцію «Латинська Америка – простір можливостей: від теленовел до великого різноманіття контенту»

Проєкт підготовлено компанією MRM за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.

Генеральний партнер KYIV MEDIA WEEK Global Marathon – ТРК «Україна».

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon — місце зустрічі професіоналів контент-індустрії з усіх куточків світу та платформа для онлайн трансляції KMW Global Marathon – сайт інформаційно-аналітичного партнера форуму Media Business Reports (MBR).

  • Сайт події.
  • Лінк на реєстрацію.
  • Участь в онлайн форумі — безкоштовна.
  • Стежити за новинами можна також в соцмережах події: Facebook, Instagram

А вчора було анонсовано KYIV MEDIA WEEK Special: разом з Посольством Канади в Україні на онлайн-марафоні презентують зірковий inspiration talk «VFX та анімація в Канаді. Можливості для копродукції».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...