• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon презентує секцію «Латинська Америка – простір можливостей: від теленовел до великого різноманіття контенту»

4 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
KYIV MEDIA WEEK Global Marathon презентує секцію «Латинська Америка – простір можливостей: від теленовел до великого різноманіття контенту»
Share on FacebookShare on Twitter

Prensario International, одна з найвпливовіших міжнародних інформаційних та мідаконсалтингових компаній, долучається до KYIV MEDIA WEEK Global Marathon та представить досягнення Латинської Америки на світовому медіаринку. Міжнародний медіафорум організовує компанія MRM за підтримки Українського Культурного Фонду.

50-хвилинна презентація включатиме загальний опис Латинської Америки. Це величезний і різноманітний регіону, що має 19 територій, дві мови (іспанська та португальська) та близько 630 мільйонів жителів. В Латинській Америці знаходяться дві з найбільших економік світу – Бразилія і Мексика. Вони охоплюють 70% валового внутрішнього продукту та рекламних капіталовкладень на континенті. Саме тут базуються одні з найпотужніших міжнародних медіа груп: Globo (Бразилія) і Televisa (Мексика).

Секцію модеруватиме Фабріціо Феррара, директор з міжнародного бізнесу Prensario

«Латинська Америка еволюціонувала від виробника та експортера виключно теленовел (з 1970-х років) до постачальника найрізноманітніших програм та послуг. З появою нових конкурентів (Туреччина, Південна Корея, СНД / Центральна та Східна Європа та ін.) протягом останніх двох десятиліть регіон суттєво прогресував, демонструючи зростання сектору медіа та розваг та пропонуючи широку диверсифікацію контенту (видів та жанрів), послуг, локацій/ландшафтів, талантів та заохочень, які роблять Латинську Америку помітною (знову!) на глобальній аудіовізуальній мапі», – зазначає Фабріціо.

П’ятеро топменеджерів компаній – провідних гравців  медіаринку регіону – представлять свої флагманські проекти

Окрім презентації, п’ятеро топменеджерів компаній – провідних гравців  медіаринку регіону – представлять свої флагманські проекти та поділяться досвідом ведення бізнесу в Латинській Америці. Серед них:

  • Мануель Марті (Manuel Marti) – голова розвитку художніх проектів Латинської Америки, Fremantle (Мексика);
  • Патріція Ясін (Patricia Jasin) – віцепрезидент TV Azteca International (Мексика);
  • Лізет Озоріо (Lisette Osorio) – віцепрезидент з міжнародних продажів, Caracol TV (Колумбія);
  • Єлена Антоніні (Elena Antonini) – директор з продажів та копродукції (Європа), Viacom CBS International Studios (Аргентина);
  • Есперанса Гарай (Esperanza Garay) – генеральний директор Mega Global Entertainment (Чилі / США).

Експерти сфокусуються на динаміці розвитку регіону, основних його перевагах, комерційних трендах та глобальному бізнесі.  Також вони обговорять нові жанри (формати, factual-контент, фільми), діджитальні проєктих, талановитих фахівців по обидва боки екрану, які отримали міжнародне визнання. Глядачі дізнаються, як COVID-19 вплинув на ефективність медіабізнесу, та які стратегії вибудовуються на майбутнє. Крім того, спікери відзначать, як залишатися актуальним на високо конкурентному ринку виробництва контенту.

Prensario – багаторічний партнер KYIV MEDIA WEEK, компанія з майже 50-річним досвідом представить найбільш значущі тренди медіаринку Латинської Америки, опираючись на найсвіжіші аналітичні дослідження. Prensario поєднує дві ролі – провідного індустріального медіа (Prensario International) та консалтингової компанії (Prensario Analytics), розвиває співпрацю на світовому рівні, вибудовуючи відносини та налагоджуючи зв’язки з головними гравцями медіаіндустрії.

Продовжити занурення в особливості медіаринку Латинської Америки учасники KMW Global Marathon зможуть навіть після завершення заходу. Усі зареєстровані глядачі форуму отримають спеціальний пост-огляд документ. В ньому буде зібрано найцікавішу аналітику, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для KMW 2020.

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon презентує секцію «Латинська Америка – простір можливостей: від теленовел до великого різноманіття контенту»

Проєкт підготовлено компанією MRM за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.

Генеральний партнер KYIV MEDIA WEEK Global Marathon – ТРК «Україна».

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon — місце зустрічі професіоналів контент-індустрії з усіх куточків світу та платформа для онлайн трансляції KMW Global Marathon – сайт інформаційно-аналітичного партнера форуму Media Business Reports (MBR).

  • Сайт події.
  • Лінк на реєстрацію.
  • Участь в онлайн форумі — безкоштовна.
  • Стежити за новинами можна також в соцмережах події: Facebook, Instagram

А вчора було анонсовано KYIV MEDIA WEEK Special: разом з Посольством Канади в Україні на онлайн-марафоні презентують зірковий inspiration talk «VFX та анімація в Канаді. Можливості для копродукції».

Теги: кіномедіаподіїпродакшн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

4 червня Київ засвітився новими сенсами — саме тут відбувся MRKTNG MRTHN «Під сонцем інсайтів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR спільно з бізнес/медіа-холдингом ekonomika+. На одній сцені...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.