Креаторам час палити брифи. І не боятися експерименту

Нові умови диктують креаторам нові принципи роботи. Яким шляхом має піти рекламна галузь? Директорка зі стратегії та проєктування агенції Chemistry Лаура Форестер вважає, що зміни мають бути докорінними, кардинальними і революційними. І чим швидше, тим краще. А також Лаура стверджує, що креаторам час палити брифи. Нижче вона намагається обгрунтувати свою думку.

Лаура Форестер
Лаура Форестер

Не поспішайте креативити одразу! Пригальмуйте!

Одним із найскладніших аспектів нашої галузі є примусити себе НЕ кидатися стрімголов щось робити, створювати та будувати. Для людей, в яких відсутні креативність, амбіції, талант чи інтелект, це нескладно. Іноді такі люди навіть працюють поруч із нами.

А насправді це складно, тому що ми зорієнтовані на оперативні рішення. Нас підготували, навчили і, чорт забирай, навіть стимулювали одразу по отриманні завдання переходити до дії та починати майструвати, розробляти, працювати, щоб отримати ЩОСЬ, тобто якийсь реальний результат. Ми прагнемо зробити це частиною процесу.

Яке воно, це ЩОСЬ? Це може бути брошура, контент, рекламна кампанія, редизайн пакету або навіть додаток до смартфону. Ми часто починаємо з пошуку конкретних рішень. Якнайшвидше.

Але я думаю, що пора зруйнувати цей імпульс. Сміливо кидайте виклик потягу бігти та креативити відразу.

Є кращий і, ризикну сказати, більш приємний спосіб креативити. Заінтриговані? Поїхали!

Смілива цікавість

Я думаю, що настав час зробити щось радикальне в наших агентствах та з нашими клієнтами.

Що саме? Знищити бриф. Так, ви прочитали правильно. Розірвати та спалити цей священний документ.

Натомість зробимо творчість непримусовою. Давайте витратимо набагато більше своєї сили та ресурсів на дослідження проблем та досвіду людей, для яких ми, власне, і творимо. Я маю на увазі споживачів.

Сьогодні завдяки новим технологіям агентства мають унікальну можливість вибудовувати справді демократичний підхід до генерації ідей. Ми можемо надати покупцям медіа можливість бути дизайнерами чи копірайтерами. Ми можемо навчити клієнтів, як творити РАЗОМ З НАМИ.

Я думаю, що наші керівники агентств та клієнти можуть заново відкрити магію, яка спочатку привела їх до цієї галузі. Коли відчують себя дослідниками.

Кожна людина — інноватор

Люди є найбільш захоплюючою частиною нашої роботи, нашого життя і нашої планети. У кожного з нас є своя історія, свої конфлікти, поразки та успіхи.

Якщо люди справді є тим, кому служить рекламна галузь, вони повинні бути частиною байки, даних, електронної пошти та розповіді. Хто використовує наш продукт? Що люблять і ненавидять люди? Як вони зіткнуться з нашим креативом та кампанією?

Людей слід враховувати в процесі прийняття кожного рішення, затвердження кожної реклами, яку агентство робить для клієнта.

Люди можуть надихнути нас на пошук та відкриття іншого, кращого шляху. А в цьому і полягає та радість, задля якої ми працюємо в рекламі.

Міфи про те, з чого слід починати агентствам

Міф 1. Креатив повинен починатися з пошуку унікальних особливостей продукту. В жодному разі! Все починається з людей та їхнього досвіду. Запитайте себе, на кого цей товар розрахований і як ми можемо зробити комунікацію з нашими потенційними покупцями більш приємною чи ефективною. Поставте в центрі кампанії ЛЮДЕЙ.

Міф 2. Креативити в агентстві мають тільки креатори, еліта. Ні! Мислення та уява — це командний вид спорту, яким може займатися кожен в агентстві. І повинен. Частіше залучайте більше мізків, сердець, рук та очей до пошуку ефективних креативних рішень. Більше контактів, більше зустрічей, більше обговорень.

Міф 3. Кардинальні зміни в роботі НАДТО ВИТРАТНІ. Це небезпечна помилка. Інновації, прогрес і зміни сьогодні є економічним імперативом. Насправді катастрофічними стануть саме наслідки неінвестування у технологічні й стратегічні зміни та консервування існуючої стагнації.

Спалити бібліотеку

Дослідник і філософ з дизайну Дон Норман поставив питання: що ми можемо зробити, щоб наші технології розроблялися з урахуванням людей, були більш гуманними, більш корисними для потреб суспільства та людства?

Для нього це одне з найголовніших питань, що стоять перед світом. Я не можу з цим не погодитися

І саме для цього нам час палити брифи.

Джерело

Фото в тексті: Erwan Hesry / Unsplash


Читайте також: Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & Co. В своїй статті Емі Стентон виділяє 5 речей, без яких, на її думку, народження інновацій просто неможливе.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

Сторітелінг і технології, популярність стрімінгових платформ і враження від конкурсу Pitch UA 3

Айра Наполіелло (Ira Napoliello), сторітелер і менеджер креативного та бізнесового секторів аудіовізуальної індустрії. Має з два десятки років досвіду створення, ...