Креативные пакеты с кровью

Тем самым он надеется устранить очевидные недостатки существующего дизайна пакетов с кровью.

Фото: designtaxi.com

Его концепт основан на точечных улучшениях. К примеру, он предложил улучшить маркировку групп крови с помощью разных цветов. Форма его пакетов позволяет укладывать их друг на друга. А небольшая канавка на пакете помогает наматывать трубки вокруг пакета, оставляя при этом информацию о продукте видимой для пользователя, пишет Upakovano.ru. Пакеты также оснащаются специальным датчиком, который гарантирует, что температура пакетов с кровью не упадет ниже оптимальной.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».