Креатив та тренди в комунікаціях. Проектна фасилітаційна сесія

26 березня  о 16.00,  у приміщенні  Арт-центру ім. Івана Козловського (м. Київ, вул. Хрещатик 50 Б) відбудеться комунікаційний захід:

«Креатив та тренди в комунікаціях. Проектна фасилітаційна сесія»

 На зустрічі піарників та всіх, хто небайдужий до майбутнього комунікацій в Україні,  будемо розглядати сучасні комунікаційні інструменти, розробляючи кейс «Екопарк Осокорки».

У ході спільної роботи буде можливість обмінятися практичним досвідом і знаннями та зазирнути у майбутнє найближчих років.

Зустріч відбудеться у форматі проектної фасилітаційної сесії,  а значить з явиться можливість на собі випробувати сучасний, ефективний та потрібний інструмент групової роботи.

Проектну сесію проводить Ольга Машталер, фасилітатор, Master ToP Facilitator, ігротехнік, спеціаліст з соціальних комунікацій, PR-консультант.

Після закінчення сесії для всіх учасників лекція:

«Назва та територія України, ретроспектива».

Лекцію читатиме Кирило Галушко, к.і.н., координатор проекту «LikБез».

Запрошуємо приєднатися до дискусії.

 

Подробиці за посиланням

https://www.facebook.com/events/357855731488717/

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.