Креатив та тренди в комунікаціях. Проектна фасилітаційна сесія

26 березня  о 16.00,  у приміщенні  Арт-центру ім. Івана Козловського (м. Київ, вул. Хрещатик 50 Б) відбудеться комунікаційний захід:

«Креатив та тренди в комунікаціях. Проектна фасилітаційна сесія»

 На зустрічі піарників та всіх, хто небайдужий до майбутнього комунікацій в Україні,  будемо розглядати сучасні комунікаційні інструменти, розробляючи кейс «Екопарк Осокорки».

У ході спільної роботи буде можливість обмінятися практичним досвідом і знаннями та зазирнути у майбутнє найближчих років.

Зустріч відбудеться у форматі проектної фасилітаційної сесії,  а значить з явиться можливість на собі випробувати сучасний, ефективний та потрібний інструмент групової роботи.

Проектну сесію проводить Ольга Машталер, фасилітатор, Master ToP Facilitator, ігротехнік, спеціаліст з соціальних комунікацій, PR-консультант.

Після закінчення сесії для всіх учасників лекція:

«Назва та територія України, ретроспектива».

Лекцію читатиме Кирило Галушко, к.і.н., координатор проекту «LikБез».

Запрошуємо приєднатися до дискусії.

 

Подробиці за посиланням

https://www.facebook.com/events/357855731488717/

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

LIONS Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.