Креатив та тренди в комунікаціях. Проектна фасилітаційна сесія

26 березня  о 16.00,  у приміщенні  Арт-центру ім. Івана Козловського (м. Київ, вул. Хрещатик 50 Б) відбудеться комунікаційний захід:

«Креатив та тренди в комунікаціях. Проектна фасилітаційна сесія»

 На зустрічі піарників та всіх, хто небайдужий до майбутнього комунікацій в Україні,  будемо розглядати сучасні комунікаційні інструменти, розробляючи кейс «Екопарк Осокорки».

У ході спільної роботи буде можливість обмінятися практичним досвідом і знаннями та зазирнути у майбутнє найближчих років.

Зустріч відбудеться у форматі проектної фасилітаційної сесії,  а значить з явиться можливість на собі випробувати сучасний, ефективний та потрібний інструмент групової роботи.

Проектну сесію проводить Ольга Машталер, фасилітатор, Master ToP Facilitator, ігротехнік, спеціаліст з соціальних комунікацій, PR-консультант.

Після закінчення сесії для всіх учасників лекція:

«Назва та територія України, ретроспектива».

Лекцію читатиме Кирило Галушко, к.і.н., координатор проекту «LikБез».

Запрошуємо приєднатися до дискусії.

 

Подробиці за посиланням

https://www.facebook.com/events/357855731488717/

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.