Красота без трудностей перевода

Над проектом для ритейлера работало агентство Dentsu совместно с компанией Puzzle Inc. Креативщики создали умную витрину, в которой модели демонстрировали самые стильные образы сезона. Прохожие могли нажать на понравившееся им изображение и получить подробную информацию о средствах, которые были использованы при нанесении данного макияжа. Чтобы ничего не забыть – клиентки могли также распечатать купон со спискомтоваров.

Ежегодно 10 млн человек посещают Токио, и многие стараются купить и увезти с собой знаменитые косметические средства местных производителей. Однако лишь 3% японцев говорят на иностранных языках, что в большинстве случаев затрудняет коммуникацию покупателей и продавцов в магазинах. Именно поэтому создатели умной витрины Ainz&Tulpe предусмотрели еще одну хитрость. Она сканировали лица прохожих и выдавала купоны с информацией на родном языке потенциального клиента.

Акция получила невероятное распространение в медиа – 5 млрд упоминаний, а количество туристов следи клиентов магазина увеличилось на 40%.
Подробнее:http://adindex.ru/news/digital/2015/08/12/126767.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...