Космічний корабель сміливо вирушає дорогою, яку вже торували до нього їжачки та дракони — у різдвяну рекламу магазинів John Lewis.
Різдвяна реклама John Lewis у Великобританії є явищем особливим і невіддільною частиною британської культури. На неї чекають весь рік і її й саму сміливо можна назвати національним святом. Цього року над роликом John Lewis, в центрі якого опинилася космічна прибулиця, працювали креативники агенції Adam&EveDDB.
Ролик The Unexpected Guest прагне привернути увагу до тих маленьких чарівних моментів, які переживає кожен, хто святкує Різдво вперше. Наприклад чіпляння зірки на ялинку або ласування різдвяними кексами.
Як стверджує мережа John Lewis & Partners, цього року люди з куди більшим нетерпінням чекають на Різдво, щоб хоч ненадовго забути про неспокійну реальність. Зрештою, минулого року мало хто через пандемію зміг нормально відсвяткувати цей день зі своїми близькими та рідними.
В ролику ми бачимо маленького, але чуйного хлопчика Натана та прибулицю Скай, космічний корабель якої падає в лісі неподалік від натанового дому. Хлопчик навідується до неї в лісі, приносячи всі ті речі, без яких практично жодне Різдво не обходиться: гірлянди, светри, ласощі. Разом вони прикрашають ялинку, грають у сніжки і дивляться різдвяні фільми. А потім настає момент, коли, як і у відомому всім «Іншопланетянині» (ET), Скай завершує ремонт свого корабля і, на превеликий жаль Натана, вертається до зірок.
Завершується відео побажанням Різдва такого ж магічного, яким було найперше. Що можна вважати посиланням на цьогорічну можливість таки зібратися на Різдво компанією після того, як минулого року через пандемію чимало планів довелося скасувати.
Звісно, цей ролик супроводжується й іншими маркетинговими заходами. В магазинах John Lewis у доповненій реальності можна буде побачити той самий космічний корабель і взяти участь в ігровій активації. У Snapchat з цієї нагоди буде створено спеціальні лінзи, а різдвяний светр з гірляндою, як у Натана, з’явиться на полицях магазинів. Частину коштів від продажу цих светрів буде передано благодійним організаціям FareShare та Home-Start UK в рамках місії Give a Little Love.
Нагадуємо:
Ось якими були зарубіжні та вітчизняні різдвяні кампанії 2020 року.