Коли мобільні оператори намагаються продемонструвати свою зону покриття, її розміри та якість сигналу, вони часом реалізують просто-таки вражаючі ідеї. Взяти, наприклад, мережу EE, яка нещодавно влаштувала акторові Тому Еллісу екстремальне гоління на вершині гори за допомогою робота-цирульника з дистанційним управлінням. Але ця нова кампанія від близькосхідного телеком-провайдера Saudi Telecom вирішила зайти ще далі, відправивши блукати пустелями верблюда на ім’я Сарха, який створює контент і показує фотолюбителям найвіддаленіші куточки Саудівської Аравії.
Мета кампанії – прорекламувати зону покриття Saudi Telecom у той час, коли Саудівська Аравія стає дедалі відкритішою для туристів.
Команда агенції Wunderman Thompson встановила спеціальну високотехнологічну конструкцію з камерою на горб верблюда. Окрім власне камери ця конструкція складається з ноутбука, сонячних панелей, бездротового контролера камери та роутера для виходу в інтернет.
Ідея полягає в тому, що фотографи можуть дистанційно підключатися до верблюда, який мандрує пустелями, і у такий спосіб завдяки мережі Saudi Telecom знімати важкодоступні місця, куди не ступала нога людини. Отриманий футаж буде використаний в онлайн-фільмах, рекламі та різноманітному контенті. Деякі з цих фото можна переглянути в інстаграмі Unveil Saudi.
Реалізовувала цей проєкт міжнародна команда. Ініціаторами ідеї виступили креативники Wunderman Thompson Saudi Arabia. Технології для проєкту забезпечила команда Wunderman Thompson Seattle, створивши ПО для камери на верблюді, запустивши вебсайт, з якого можна підключитися до цієї камери, і зібравши дані, необхідні для створення анімованих постів у інстаграмі. А над візуалізацією цих зібраних даних працювала команда Wunderman Thompson Costa Rica.
Як зазначив Райян Аун, виконавчий креативний директор Wunderman Thompson Saudi Arabia: «Це – перехрестя мистецтва, технології та культури. А реалізовано все за допомогою креативу, який спирається на дані. Це – культурна подорож, яка документує вражаючі краєвиди крізь призму технології».
Читайте також:
А на Далекому Сході ось такі кампанії телеком-провайдерів були особливо відзначені організаторами фестивалю Cannes Lions.
Та й взагалі, кому й втілювати в життя інновації, як не телекомунікаційним компаніям!
А ось так новозеландський телеком-провайдер показав погане інтернет-з’єднання, перенісши його на реальне життя.