• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Кращі азійські кампанії телеком-провайдерів з добірки Cannes Lions

25 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Кращі азійські кампанії телеком-провайдерів з добірки Cannes Lions
Share on FacebookShare on Twitter

Мобільні оператори по всій Азії звертаються насамперед до емоцій, щоб знайти надійний шлях до сердець споживачів. Ці азійські кампанії телеком-провайдерів, які свого часу брали участь у фестивалі Cannes Lions, є хорошими прикладами того, як можна цікаво та креативно привернути до себе увагу в переповненому секторі.

Third Eye (StarHub Mobile, DDB Singapore, 2013)

Сінгапурський оператор StarHub Mobile запросив людей взяти участь у мікроволонтерському проєкті, який займався краудсорсингом турботи для людей з порушеннями зору. Це інноваційне рішення показало, якими впливовими можуть бути емоції, підкріплені надійним зв’язком, і вирізнило бренд StarHub з-поміж численних конкурентів.

TXTBKS (Smart Communications Inc, DDB Makati City, 2013)

На Філіппінах діти мусили тягати зі школи та до школи такі важкезні рюкзаки з підручниками, що це завдавало реальної шкоди їх спинам. Тому телеком-провайдер Smart завантажив шкільні підручники на SIM-картки. Завдяки цьому діти могли використовувати замість підручників свої телефони, навіть якщо вони послуговувалися дуже старими пристроями. Ця кампанія – хороший приклад як позитивного соціального впливу, так і прагматичного мислення. А запропоноване нею рішення було цілком в дусі позиції бренда.

Vodafone Sakhi (Vodafone, Ogilvy Mumbai, 2018)

Ще одним прикладом того, як азійські кампанії телеком-провайдерів втілюють в життя свою соціальну місію, є ось ця ініціатива від Vodafone, яка зробила життя індійських жінок трохи безпечнішим, захистивши номери їх телефонів. Вона доводить, що іноді мобільному оператору варто вийти з рамки своїх основних послуг, запропонувавши користувачам дещо інше. В цьому разі такою додатковою послугою став доволі простий крок, покликаний убезпечити численних користувачок Vodafone.

Giving (Real Move Co., Ogilvy Bangkok, 2014)

Телекомунікаційна компанія TrueMove H привернула неабияку увагу аудиторії зворушливим коротким відео, яке стверджувало, що найкраща комунікація – це ділитися з іншими. В результаті цієї кампанії кількість нових користувачів у бренда виросла на 40% за квартал, а заслуга в цьому належить глибоко емоційному сторітелінгу.

4G4Good (StarHub Mobile, DDB Singapore, 2015)

Користувачі, у яких щомісяця залишалися оплачені, але не використані хвилини та мегабайти, могли пожертвувати їх на благодійність, зменшивши телефонні витрати своїх менш забезпечених співвітчизників. Це – класичний приклад того, як телекомунікаційна компанія може змінити життя людей на краще, не витрачаючи майже нічого, і водночас довести своїм користувачам, що вони правильно обрали провайдера.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїтелекоммуникации

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.