Конкурс молодых креаторов Eurobest. Работы-победители

24 ноября жюри Конкурса молодых креаторов Eurobest в Варшаве определило победителей. Публикуем работы, взявшие Золото, Серебро и Бронзу. Вы сами можете оценить уровень работ.

Золото – Команда молодых креаторов Дании

13 – DENMARK, THOMAS, MAGNUS

Серебро – команда молодых креаторов из России

15 – RUSSIA, ANTON, ANASTASIIA

Бронза – команда молодых креаторов Италии

21 – ITALY – PIERPAOLO, ANDREA

Напомним, Украину представляла команда молодых креаторов BBDO Ukraine в составе Виталия Капустяна и Ильи Янковского. Интервью ребят о конкурсе, о том, справедливо ли распределены награды и почему мы остановились в шаге от пьедестала – читайте на нашем портале.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.