Конкурс молодих креаторів YLC: остаточні результати

Відповідаючи на  запитання учасників та вболівальників, організатори Конкурсу Молодих Креаторів YLC повідомляють:

Як і обіцяли, ми повертаємося із відповідями на ваші хвилюючі запитання.

Найважливішим серед них є питання розподілу призових місць серед команд категорії PRINT.
У зв’язку із тим, що деякі члени журі не встигли доопрацювати всі анкети на час другого апдейту інформації, виник технічний збій, який і відобразився в певній дезінформації з боку оргкомітету.
Протягом вихідних ми завершили перевірку всіх результатів призових та непризових місць і надаємо вам остаточні результати: https://tinyurl.com/y25clotk
 
Трійка команд-лідерів категорії PRINT лишається незмінною –

Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко – 6,1
Ілона Слепчик, Костянтин Тищенко – 6,1
Віка Шапкіна, Денис Левадний – 5.2

Інформацію на ресурсах Представництва та галузевих ЗМІ вже оновлено. Залишилось вирішити, яка з двох команд поїде в Канни.
Оприлюднені результати категорій DESIGN та FILM – точні та незмінні.
Коментарі журі для кожної команди будуть надіслані впродовж наступного тижня. Так само, як і буде здійснено розсилку сертифікатів.
На решту індивідуальних запитань від команд надамо відповіді протягом завтрашнього дня. Дякуємо вам за слушні та корисні питання та зауваження!
Розвиваємось разом із вами.
З найкращими побажаннями,
команда оргкомітету YLC

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.