Конкурс молодих креаторів стартує. Кращій команді – €5,500 на двох для поїздки на Cannes Lions!

У квітні 2019 року Офіційне Представництво Cannes Lions в Україні проведе Конкурс молодих креаторів. Це локальне змагання, під час якого здійснюється відбір на Young Lions Competitions – найпрестижніший конкурс молодих креаторів у світі. Щорічний конкурс проводиться в рамках Cannes Lions International Festival of Creativity у Франції. У YLC беруть участь молоді креатори з 68 країн, які пройшли попередній локальний відбір.

Український відбірковий локальний конкурс в 2019 році пройде у трьох категоріях: Design, Print, Film. Формат – традиційний для Cannes Lions: команди учасників мають виконати завдання за брифом і створити відповідну роботу за 24 години (за 48 годин для категорії Film).

Вперше під час локального конкурсу передбачено призовий фонд в розмірі €5,500* для здійснення поїздки в Канни на 66-й Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions в червні 2019 року та участь у YLC.  Призовий фонд формується із внесків учасників конкурсу. Вартість участі в українському відбірковому конкурсі цього року – €160 з команди з 2 (двох) осіб (до відома: акредитація команди на участь у Young Lions Competitions в Каннах – €3 420). Саме тому шанс для поїздки на Фестиваль влітку 2019 року тепер є майже у кожного!

*€5,500 – грошовий еквівалент, який надається послугами з трансферу від одного з міст України до Канн і назад, проживання та оплати вартості акредитації на участь у фестивалі Cannes Lions впродовж 6 днів.

Кращу команду визначить журі конкурсу, до складу якого входять українські  та міжнародні експерти, серед яких – неодноразові переможці міжнародних фестивалів, таких як RedDot, D&AD і, звичайно, Cannes Lions. Повний склад журі буде зазначено

“Як би сміливо це не звучало, але ми переконані: якщо креатор хоче присвятити свій професійний шлях креативним індустріям, то рано чи пізно він має відчути і пропустити через себе атмосферу, якою проникнутий фестиваль в Каннах. Саме там змінюється потік свідомості, генеруються найнеочікуваніші ідеї. Під час фестивалю змінюються навіть десятиріччями усталені погляди на креативну галузь. І чим раніше відбудуться ці зміни, тим більше перспектив відкриється для молодого фахівця. Тож взяти участь у Young Lions Competitions – це кинути виклик собі і подивитися на креативний світ з нової, небаченої раніше сторони. Наприклад, з набережної Круазетт ;)”, Костянтин Кузнєцов, офіційний представник міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні.

Таймінг YLC:

  • Конкурс проходить в онлайн-форматі 19-20 квітня (19-21 квітня для категорії FILM).
  • У період 21-24 квітня відбудеться оцінювання робіт журі .
  • 25 квітня будуть оприлюднені результати конкурсу.

У конкурсі можуть взяти участь команди із двох осіб, серед яких фрілансери або працівники рекламних та digital-агенцій, продакшн-студій, спеціалісти сегменту маркетингових комунікацій віком до 30 років.

Ознайомитися із критеріями участі та подати заявку можна на сайті: creativity.in.ua/ylc

У разі виникнення додаткових запитань, звертайтеся до робочої групи конкурсу [email protected] чи за номером +380 44 221 6131 (опція 3).

Інформаційна довідка

Young Lions Competitions – міжнародний креативний конкурс для талановитої молоді. Найяскравіші креатори всього світу сходяться пліч-о-пліч для того, щоб позмагатися за титул Young Lion. Оскільки кожна із команд виборола свій “щасливий квиток” до Канн під час локального відбору і довела те, що може гідно представити свою країну на міжнародному змаганні в Каннах, цей конкурс можна ще охарактеризувати як the best of the best competing against the clock.

Лише одна команда переможці у кожній із 7 категорій отримує Золото та 2 безкоштовні акредитації та поселення для відвідування фестивалю Cannes Lions у 2020 році.

Примітка: Україна у 2019 році проводить локальний конкурс для відбору команд до участі лише в 3-х категоріях: Print, Design, Film. 

Перемога на Young Lions Competitions –  по-справжньому визначна і доленосна подія в житті молодого креатора, яка відкриває для нього безліч кар’єрних можливостей та перспектив.

Cannes Lions – головна подія і найбільш престижна нагорода сегменту креативних індустрій. Саме на цьому міжнародному фестивалі відзначаються проривні, нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвитку  культури, бізнесу і суспільства. Нагорода фестивалю – «Оскар» в світі креативних індустрій. Фестиваль проходить з 1954 року і протягом 66 років саме тут збираються представники успішних брендів і найбільш креативні люди, щоб познайомитися, поділитися знаннями і продемонструвати силу та ефективність креативного підходу у всіх сферах діяльності.

Представництво Cannes Lions в Україні з 2006 року працює над популяризацією новітніх досягнень і найбільш значущих робіт в області креативних індустрій, а також допомагає українським компаніям достойно представлятися на міжнародній сцені в рамках фестивалю креативності Cannes Lions.

Детальніше із діяльністю Представництва можна ознайомитися на сайті creativity.in.ua.

Depositphotos – ексклюзивний контент-провайдер YLC Ukraine 2019.

Depositphotos – це комерційна платформа, яка пов’язує авторів високоякісних ліцензійних стокових фотографій, графіки, відео та векторних зображень із покупцями з усього світу. Фотобанк наразі пропонує більше 109 млн файлів і працює з клієнтами з 192 країн.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Популяризатор музики, мистецтва, екології, або 10 причин унікальності Respublica FEST

Сьогодні стартував ювілейний Respublica FEST. Він став єдиним фестивальним заходом великого масштабу, що пройде в Україні цьогоріч. 2020-й поставив перед ...

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

«Креативна Європа» в Україні проведе серію онлайн-нетворкінгів Matchmaking with Creative Europe

Цієї осені 12 національних бюро програми ЄС «Креативна Європа» з усього континенту об’єднають зусилля, щоб побудувати нові зв’язки між представниками ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.