Конференція UA Digitals 2019: 9 цитат з блокноту

Reklamaster.com зібрав 9 цитат від різних спікерів конференції цифрового маркетингу UA Digitals 2019, яка відбулась у столичному Mercure Congress Centre 21-22 березня. Пропонуємо дізнатись цікаві думки про фейки, технології та контент.

Постійний представник України при Раді Європи, автор книги «Війна за реальність: як перемагати у світі фейків, правд і спільнот» Дмитро Кулеба:

  • Валити треба не фейки, а їхні джерела.
  • Головна проблема на сьогодні не фейки, а множинність правд. Нещодавно американське видання The Verge опублікувало матеріал про особливості роботи модераторів Facebook. Останні, переглядаючи специфічний контент, згодом самі починали вірити у теорії змови. Наприклад, в те, що земля пласка, чи в те, що Голокосту насправді не було.
  • Люди вірять не правді, а «своїм».
  • Просуваючи продукт, не варто забувати про людину. Втратимо людину – втратимо професію.

Співвласник мережі кінотеатрів «Планета кіно» Дмитро Деркач:

  • Автоматизація – це не про гроші. Вона допомагає ставити на рейки те, що ви раніше робили нашвидкуруч. Автоматизація процесів не означає, що ви можете попрощатись з певною кількістю працівників. Навпаки. От у нас є тепер людина, яка створює промокоди.

Керуюча партнерка Nebo ideas agency Ольга Нестеренко:

  • Коли клієнти просять наше агентство застосувати в їхній кампанії всі можливі канали комунікації, я дуже дивуюсь. Адже більш ефективною є омніканальність (об’єднання певних каналів продажів в єдину систему, щоб клієнт міг автоматично переключатися з одного виду купівлі та спілкування на інший).
  • Digital-каналами неможливо закрити всі потреби.

Офіційний представник Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні Костянтин Кузнєцов:

  • Завдання новітніх технологій – вирішити проблеми, полегшити людям життя та позитивно вплинути на суспільство. Свідченням тому є яскраві кейси в нашому архіві. Що відрізняє нас від решти світу – це поступовість у впровадженні тих чи інших рішень, і цей процес називається цифрова трансформація.
    То коли ж передові технології “дійдуть” до нас? І найголовніше – чи приживуться? Відповідь на це питання, вочевидь, для кожного різна і залежить від того, на якому етапі цифрового розвитку знаходиться твоя компанія, твоя аудиторія і твій ринок – незалежно від амбіцій виконавця.

Співвласник видання MC Today Тимур Ворона:

  • При створенні контенту найважливіше – це інтереси читачів. І якщо нам, журналістам, простіше, бо читач приносить нам те, заради чого медіа власне і існує, то компаніям складніше. Їм треба водночас виконати і власні завдання, і створити хороший контент для аудиторії. У 95% випадків в компаніях про цей принцип забувають. Адже у маркетинг-директора є 10 калік, які йому скажуть: «Ти забув у Люби взяти коментар. А вона ж незамінна людина в компанії». І він візьме у Люби коментар, хоча їй абсолютно нічого сказати по темі.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.