Компанія АЛЛО створила онлайн-гід з вибору подарунків

Більше не потрібно годинами блукати по магазинах, обережно розпитувати близьких про їхні бажання і перечитувати всі статті в інтернеті в пошуках ідеї. Адже існує онлайн-гід подарунків, створений АЛЛО.

Досить зайти на сторінку, вибрати, кому саме ви шукаєте подарунок, вказати вік і стать — і ви отримаєте цілий список ідей, які ідеально підійдуть. Зробивши вибір, замовити подарунок можна в один «тиць». Ваш презент доставлять за зручною для вас адресою або в один із магазинів АЛЛО.

АЛЛО

«Нам всім знайомий стан “подарункової паніки” перед Новим Роком. Проаналізувавши статистику продажів, інтереси наших клієнтів і спираючись на думку експертів, ми виявили, що інтереси людей насправді досить схожі. У кожної вікової групи є свої топ-бажання. Парадокс в тому, що батьки не завжди розуміють дітей, а чоловікам нерідко складно уявити, чого хочуть жінки. От і виходить, що інтереси близьких нам людей часто потрапляють в сліпу зону. Наш гід перш за все допомагає зрозуміти бажання своїх близьких. Досить ввести вік, стать і вказати, кому саме призначений подарунок, — і ви отримєте оптимальний список “хотєлок”, з якого набагато простіше вибрати щось одне», — коментує Артур Матковський, Сhief of marketing АЛЛО.

Джерело


Читайте також: Дослідження Mastercard. Дві третини українців вибирають «усвідомлені» новорічні подарунки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Як виглядатиме пневмопотяг: Virgin Hyperloop зазирає у 2030 рік

Концептуальне відео Hyperloop проводить глядача всіма етапами подорожі пневмопотягом, починаючи від входу на елегантно спроєктовану станцію.

Molson Coors спробує транслювати рекламу прямо в сни

Бренди Coors Light та Coors Seltzer спільно з агенцією DDB вирішили спробувати транслювати рекламу пива в сни допитливих добровольців.

Портрети, обірвані, як життя. Художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жінок-жертв домашнього насильства

Британська художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жертв домашнього насильства. Таким чином вона вшанувала пам’ять жінок, убитих їхніми колишніми чи нинішніми ...

В Америці створили Da Vinci of Debt — найдорожчу інсталяцію в історії мистецтва

Американський пивний бренд Natural Light установив композицію Da Vinci of Debt («Да Вінчі в борг») у залі центрального вокзалу в ...

Gamefabrique Games

Чотири поради, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри

Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Вдалося ...