Дослідження Mastercard: дві третини українців вибирають «усвідомлені» новорічні подарунки

У 2020-му році святковий шопінг для більшості став приводом задуматися про інших. Згідно з новим дослідженням компанії Mastercard[1]  63% українців зазначають, що під час майбутніх свят будуть приділяти більше уваги своїм близьким і більш усвідомлено вибиратимуть новорічні подарунки. 79% опитаних українців стверджують, що 2020-й рік нагадав їм про головні життєві цінності.

«Усвідомлені» подарунки

Більше половини українців (56%) планують витратити на подарунки менше, ніж у попередні роки. Але це зовсім не означає, що подарунки втратять свою цінність. 2/3 опитаних (66%) запевняють, що вибираючи новорічні подарунки в цьому році вони докладуть більше зусиль, а більше половини (55%) — витратять більше часу на їх пошук.

Mastercard

Список «усвідомлених» подарунків 2020-го року в Україні очолюють: подарунки для підтримки краси і здоров’я (58%), парний одяг (52%) і подарунки-враження для спільного проведення часу (36%).

2020-й рік змусив нас більше думати про інших, у тому числі і про людей, яких ми не знаємо особисто. Так, більше половини (58%) опитаних українців планують купувати подарунки, частина виторгу з яких піде на благодійність. Кожен п’ятий українець (18%) планує допомогти нужденним, придбавши їм у подарунок одяг або їжу. Майже чверть (24%) зроблять подарунок для тварин з притулків, а 13% — пожертвують гроші на благодійність.

Mastercard

Топ «усвідомлених» подарунків

1. Подарунки для здоров’я і краси (58%)

2. Парний одяг (52%)

3. Подарунки-враження для спільного проведення часу (36%)

4. Фото в рамці або фотокниги (28%)

5. Малюнок або картина (16%)

6. Саморобні свічки (15%)

7. Персоналізовані різдвяні прикраси (14%)

8. Подарункові кошики із власноруч приготованими домашніми делікатесами (9%)

9. Саморобні настільні ігри (8%)

10. Вірш або розповідь (6%)

Mastercard

Локальний шопінг

У цьому році ми приділяємо більше уваги не тільки тому, що ми купуємо, але і тому, де ми це робимо: вибираючи подарунки кожен другий українець свідомо прагне підтримати локальний бізнес. 6 із 10 споживачів планують купувати подарунки у місцевих підприємців, щоб допомогти відновленню їх бізнесу. При цьому, 56% опитаних планують робити покупки у локальних бізнесів онлайн.

Третина опитаних українців вирішили підтримати малий та середній бізнес, замовивши святкову вечерю в одному з локальних ресторанів або кафе.

Mastercard

 «2020-й рік став особливим роком, який ще раз показав, як важливо допомагати тим, хто цього особливо потребує. І нас дуже надихає те, як у цей непростий час українці підходять до вибору подарунків, вибирають щось особливе, з метою не тільки порадувати рідних, а й допомогти нужденним, а також підтримати малий бізнес. Ми раді, що українці вибирають такий осмислений шопінг і допомагають підприємцям відновлюватися швидше», зазначила Наталія Байдала, директорка з маркетингу Mastercard в Україні та Молдові. 


[1] Дослідження Fly Research на замовлення Mastercard: опитування 16 000 покупців старше 18 років у 15 країнах Європи, листопад 2020.


Читайте також: Які подарунки вибирають до свят українці: дослідження OLX.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Видання The Drum опублікувало власний World Creative Rankings

Сьогодні The Drum розпочав пубікацію результатів World Creative Rankings. Це щорічне дослідження брендів, агентств та персоналій, які відзначилися в минулому ...

Організатори Cannes Lions поділились планами щодо безпечного проведення фестивалю офлайн

Вперше Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» відбудеться у гібридному форматі: як онлайн-фестиваль із часткою «живих» подій та обміну досвідом. Деталі ...

Продажі реклами на Connected TV в 2020 році подвоїлися

За даними компанії Pixalate, яка спеціалізується на викритті шахрайства в рекламній сфері, продажі реклами на Connected TV за 2020 рік подвоїлися.