Дослідження Mastercard: дві третини українців вибирають «усвідомлені» новорічні подарунки

У 2020-му році святковий шопінг для більшості став приводом задуматися про інших. Згідно з новим дослідженням компанії Mastercard[1]  63% українців зазначають, що під час майбутніх свят будуть приділяти більше уваги своїм близьким і більш усвідомлено вибиратимуть новорічні подарунки. 79% опитаних українців стверджують, що 2020-й рік нагадав їм про головні життєві цінності.

«Усвідомлені» подарунки

Більше половини українців (56%) планують витратити на подарунки менше, ніж у попередні роки. Але це зовсім не означає, що подарунки втратять свою цінність. 2/3 опитаних (66%) запевняють, що вибираючи новорічні подарунки в цьому році вони докладуть більше зусиль, а більше половини (55%) — витратять більше часу на їх пошук.

Mastercard

Список «усвідомлених» подарунків 2020-го року в Україні очолюють: подарунки для підтримки краси і здоров’я (58%), парний одяг (52%) і подарунки-враження для спільного проведення часу (36%).

2020-й рік змусив нас більше думати про інших, у тому числі і про людей, яких ми не знаємо особисто. Так, більше половини (58%) опитаних українців планують купувати подарунки, частина виторгу з яких піде на благодійність. Кожен п’ятий українець (18%) планує допомогти нужденним, придбавши їм у подарунок одяг або їжу. Майже чверть (24%) зроблять подарунок для тварин з притулків, а 13% — пожертвують гроші на благодійність.

Mastercard

Топ «усвідомлених» подарунків

1. Подарунки для здоров’я і краси (58%)

2. Парний одяг (52%)

3. Подарунки-враження для спільного проведення часу (36%)

4. Фото в рамці або фотокниги (28%)

5. Малюнок або картина (16%)

6. Саморобні свічки (15%)

7. Персоналізовані різдвяні прикраси (14%)

8. Подарункові кошики із власноруч приготованими домашніми делікатесами (9%)

9. Саморобні настільні ігри (8%)

10. Вірш або розповідь (6%)

Mastercard

Локальний шопінг

У цьому році ми приділяємо більше уваги не тільки тому, що ми купуємо, але і тому, де ми це робимо: вибираючи подарунки кожен другий українець свідомо прагне підтримати локальний бізнес. 6 із 10 споживачів планують купувати подарунки у місцевих підприємців, щоб допомогти відновленню їх бізнесу. При цьому, 56% опитаних планують робити покупки у локальних бізнесів онлайн.

Третина опитаних українців вирішили підтримати малий та середній бізнес, замовивши святкову вечерю в одному з локальних ресторанів або кафе.

Mastercard

 «2020-й рік став особливим роком, який ще раз показав, як важливо допомагати тим, хто цього особливо потребує. І нас дуже надихає те, як у цей непростий час українці підходять до вибору подарунків, вибирають щось особливе, з метою не тільки порадувати рідних, а й допомогти нужденним, а також підтримати малий бізнес. Ми раді, що українці вибирають такий осмислений шопінг і допомагають підприємцям відновлюватися швидше», зазначила Наталія Байдала, директорка з маркетингу Mastercard в Україні та Молдові. 


[1] Дослідження Fly Research на замовлення Mastercard: опитування 16 000 покупців старше 18 років у 15 країнах Європи, листопад 2020.


Читайте також: Які подарунки вибирають до свят українці: дослідження OLX.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки ...

10 способів використання Instagram Guides у маркетингу

За минулий рік Instagram здійснив цілий ряд оновлень, тож не дивно, що формат Instagram Guides міг пройти повз увагу користувачів.

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн — дослідження OLX

Українці стали значно частіше купувати товари онлайн на фоні оголошення та впровадження січневого локдауну. Кількість замовлень онлайн у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%. ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...