Коли треба точно, а не майже: нова кампанія про кредити готівкою від Альфа-Банку Україна

Є речі, що постійно змінюються, а є вічні. Як от сезонні рекламні кампанії для топових банківських продуктів. Цього разу креативні команди агентства Bickerstaff.323 і Альфа-Банку Україна вирішили нагадати людям про кредити готівкою.

У категорії існує такий стереотип, що кредит — це завжди щось дуже серйозне та правильне. Так би мовити, епохальне: унікально-трагічне або драматично-масштабне, порятунки, ремонти і жахіття. Але, насправді, так буває зовсім не завжди.

Щоби впевнитись у цьому, креаторам довелось провести кілька десятків інтерв’ю з досвідченими бравцями кредитів і дізнатись, що часто кредит потрібен на щось, що не завжди дуже потрібне, але чого однозначно дуже хочеться.

Зі слів людей: у житті бувають такі унікальні шанси, коли щось, про що ти дуже мрієш, раптом знаходиться за суперпропозицією — і рахунок вже йде на години, треба хапати тут і зараз. У такі моменти і береться велика кількість кредитів.

Та не все так солодко. Бо навіть у такі доленосні моменти з’являються неприємності. Такі неприємності, як сумніви. Відчуття, коли ти майже вже готовий, але в найвідповідальніший момент зависаєш, залипаєш чи просто гальмуєш.

У новій кампанії про кредити готівкою від Альфа-Банку ідея будується саме на цих гальмівних моментах — і тому так комічно можна себе відчувати, заморозившись всього за один крок від чогось дуже класного. Так з’явилась серія коротких відео про героїв, що зависли в процесі покупки.

Окремим напрямом в ефір вийшла зовнішня реклама, у якій та сама ідея розкрита за допомогою іншого прийому: тут кредит готівкою «подовжує» руки, щоб точно дотягнутись до своєї омріяної покупки.

Зовнішня реклама про кредити готівкою від Альфа-Банку Україна
Зовнішня реклама про кредити готівкою від Альфа-Банку Україна
Зовнішня реклама про кредити готівкою від Альфа-Банку Україна

А ми нагадуємо, що ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілюстратор Сергій Майдуков проведе відкриту онлайн лекцію

23 квітня у межах воркшопу з ілюстрації Сергія Майдукова видавництво IST Publishing організує дві відкриті онлайн розмови з українськими ілюстраторами. ...

Earth Optimism 2021 відзначає прості технологічні інновації для захисту природи

Навіть прості та маленькі інновації здатні принести чималі результати. Ось п’ять таких робіт, які обговорювалися в рамках Earth Optimism 2021.

Ми зустрінемось знову. Нова оптимістична кампанія Heineken

Heineken розпочав нову глобальну кампанію «Ми зустрінемось знову». Кампанія відзначає стійкість та креативність людей протягом останнього року. А також демонструє, як люди знайшли креативні ...

AVE Carbon 2021 влаштовує серію подій

Гейміфікований медіа-арт простір Carbon влаштовує серію неповторних подій на своєму майданчику. На глядачів чекає симбіоз відбірної експериментальної музики та візуальних ...

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Короткий візит у останній день Помпеї: Алекса «допомагає допомагати» з домашнім завданням

В новому відео Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.