ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без традиційних кас та оснащене інноваційними технологіями — мультитачбарами, діджитал-екранами, кіосками самообслуговування та іншими сучасними рішеннями. Клієнти тут зможуть не тільки отримати фінансові послуги в цифровому форматі, а й скористатися комфортним хабом для роботи й спілкування.  

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

При вході до відділення банк розпізнає клієнта за допомогою біометрії. А також одразу пропонує зробити одні з найбільш популярних операцій через «Приват24». Обравши необхідні послуги, клієнт може завершити у «Приват24», скористатися мультитачбарами або звернутися по допомогу до хостес. Якщо потрібно зробити готівкову операцію, відділення обладнано декількома універсальними банкоматами, де можна поповнити картковий рахунок або ж отримати готівку. 

«Я б назвав формат цього відділення Сoncept Store, або навіть Experience Store — саме тут ми вивчаємо, якими саме новими технологіями буде зручно користуватися клієнтам. Ми не говоримо, що саме такі відділення з’являться по всій Україні через 5 років, але ми впевнені, що кращі з тих концепцій, сервісних моделей та технологій, які тут тестуються, дійсно швидко будуть впроваджені по всій мережі, — зазначив заступник голови правління ПриватБанку з розвитку бізнесу Разван Мунтеану. — Впевнений, що синергія технологій та якісно нового обслуговування дозволить нам сформувати позитивний цифровий клієнтський досвід».

Concept Store_1

«ПриватБанк можна сміливо назвати трендсеттером у банківській сфері, і ми раді реалізувати ще один спільний інноваційний проект, який задає новий стандарт цифрового банківського обслуговування в Україні. — зазначила Анна Онищенко, віцепрезидентка по роботі з клієнтами Mastercard в Україні і Молдові. — Спільно з банком і з залученням команди консультантів Mastercard Advisors ми працювали над розробкою та реалізацією концепції нового відділення, вивчали міжнародний досвід 30-ти успішних кейсів у 18-ти країнах світу, а  також глибоко досліджували потреби клієнтів. Як показали дослідження, найбільше клієнти очікують впровадження цифрових сервісів у наданні банківських послуг для швидкого і комфортного обслуговування без черг, а крім того — інклюзивного підходу в облаштуванні простору. Впевнена, що новий Concept Store, який відповідає усім потребам сучасного банківського обслуговування, стане не тільки технологічним хабом для отримання фінансових послуг, а й улюбленим місцем для відвідування». 

Також клієнти можуть використовувати Concept Store як коворкінг. Тут є все для навчання та розвитку, проведення ділових зустрічей, та діджитальна ігрова дитяча кімната.

Кваліфіковані працівники допоможуть кожному опанувати фінансові діджитал-інструменти, а також тут створені умови для широкого доступу до банку людей з інвалідністю. Відділення виконане в сучасному лаконічному дизайні. В подальшому відвідувачів Concept Store чекатимуть дистанційні тренінги та «живі» воркшопи. На них можна буде отримати новий досвід та знання від провідних експертів світу фінансів та інновацій. 

Цифрове відділення ПриватБанку

Відділення працює із дотриманням усіх необхідних санітарних та карантинних норм. Приміщення оснащене дезінфекторами, обладнанням для вимірювання температури та індивідуальними засобами захисту. 

Цифрове банківське відділення розташоване на вулиці Майдан Незалежності, 2. 


Беремо і робимо для Сергія та Марусі: пропонуємо пригадати самоіронічну кампанію для Привату від агентства banda.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...