Є речі, що постійно змінюються, а є вічні. Як от сезонні рекламні кампанії для топових банківських продуктів. Цього разу креативні команди агентства Bickerstaff.323 і Альфа-Банку Україна вирішили нагадати людям про кредити готівкою.
У категорії існує такий стереотип, що кредит — це завжди щось дуже серйозне та правильне. Так би мовити, епохальне: унікально-трагічне або драматично-масштабне, порятунки, ремонти і жахіття. Але, насправді, так буває зовсім не завжди.
Щоби впевнитись у цьому, креаторам довелось провести кілька десятків інтерв’ю з досвідченими бравцями кредитів і дізнатись, що часто кредит потрібен на щось, що не завжди дуже потрібне, але чого однозначно дуже хочеться.
Зі слів людей: у житті бувають такі унікальні шанси, коли щось, про що ти дуже мрієш, раптом знаходиться за суперпропозицією — і рахунок вже йде на години, треба хапати тут і зараз. У такі моменти і береться велика кількість кредитів.
Та не все так солодко. Бо навіть у такі доленосні моменти з’являються неприємності. Такі неприємності, як сумніви. Відчуття, коли ти майже вже готовий, але в найвідповідальніший момент зависаєш, залипаєш чи просто гальмуєш.
У новій кампанії про кредити готівкою від Альфа-Банку ідея будується саме на цих гальмівних моментах — і тому так комічно можна себе відчувати, заморозившись всього за один крок від чогось дуже класного. Так з’явилась серія коротких відео про героїв, що зависли в процесі покупки.
Окремим напрямом в ефір вийшла зовнішня реклама, у якій та сама ідея розкрита за допомогою іншого прийому: тут кредит готівкою «подовжує» руки, щоб точно дотягнутись до своєї омріяної покупки.
А ми нагадуємо, що ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store.