Когда бюджеты решают не все

Затраты на размещение рекламы в кампании г-жи Клинтон составили $237,9 млн. В общей сложности она потратила на предвыборную гонку $897,7 млн. Трамп отдал на рекламу $67,9 млн из $429,5 млн. У обоих кандидатов эта статья расходов оказалась самой крупной.

При этом на digital у республиканца ушло в 3,7 раз больше средств, чем у Клинтон: $58,6 млн против $15,8 млн. Этот вид затрат вышел в кампании Трампа на второе место. Кроме того, миллиардер активно вкладывался мерчендайзинг: кепки, футболки и флажки. На это он израсходовал $16,8 млн, а Клинтон – всего $2,6 млн.

Выборы президента США прошли 8 ноября. От Демократической партии в гонке участвовала бывший госсекретарь Хиллари Клинтон, от Республиканской – бизнесмен Дональд Трамп. По итогам подсчетов голосов в 46 из 50 штатов победителем уже признан Трамп, набравший 278 голосов выборщиков (он преодолел необходимый барьер в 270 голосов). Клинтон, набравшая 218 голосов, уже признала свое поражение.


Подробнее:http://adindex.ru/news/offtop/2016/11/9/155943.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.