Kinograf на Ukrainian Creative Awards: какие награды получило агентство

Агентство Kinograf почти полным составом посетили Ukrainian Creative Awards в Одессе. И не просто посетили, а приняли активное участие: креативный директор Святослав Спектор провел свой семинар, а коллектив агентства вдохновился опытом коллег по цеху. К тому же, Kinograf получил несколько креативных наград.

ADC*UA:

Бронза – BelgianFlag для паба Beer point

WOW DONE:

1 WellDone, 1 MediumRare, 5 Rare–#FairBnB для паба BeerPoint

КМФР:

Две бронзы и серебро – #FairBnB
Два серебра – BelgianFlag

Работа BelgianFlag обошла сразу два запрета в наружной рекламе: демонстрацию бокала пива и использование государственной символики, за что была отмечена специальным призом фестиваля КМФР за смелость.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...