Київ отримав нові правила розміщення реклами

За словами доповідача з питання, заступника голови КМДА Олексія Резнікова, питання реклами у Києві стоїть дуже гостро.

“Сподіваюсь, що ситуація, що склалася з цим візуальним шумом, який не тільки “ріже” око всім киянам, а й часто негативно впливає на безпеку автомобілістів і пішоходів, буде врегульована”, – сказав він.

Резніков наголосив, що за новими правилами розміщення зовнішньої реклами, київ поділять на зони. У нульовій зоні (історичний центр, парки, розв’язки) рекламу заборонять взагалі. 

Також рекламні засоби зникнуть з пішохідних і велосипедних доріжок, з алей і розподільчих смуг завширшки менше 2 м. Рекламу розмішуватимуть не менше ніж 10 м до перехрещень вулиць, пішохідних переходів і зупинок, щонайменше у 20 м від транспортних розв’язок, і не ближче 50 м до залізничних переїздів. 

Також затверджена мінімальна відстань між рекламними засобами від 40 м (між малими конструкціями) до 150 м (між великими). 

Новими рекламоносії вважатимуться урни, лавки, собачі вбиральні – усі з розміром рекламного поля до 0,5 кв. м та громадські вбиральні з рекламою не більше 4,32 кв. м.

Передбачається, що кількість наземних рекламних засобів зменшиться приблизно на 74-75%.  

Крім того, депутати 80 голосами затвердили новий порядок розміщення інформаційних вивісок.

Передбачається, що підприємцям не потрібні будуть дозволи для встановлення вивісок, але за порушення вимог до вивіски її можуть демонтувати.

Кожен підприємець зможе встановити вивіску, просто повідомивши про це уповноважені органи.

“Упродовж 10 робочих днів приймається рішення про відповідність або невідповідність вивіски вимогам Порядку. Якщо вивіска відповідає вимогам, вона підлягає внесенню до електронного Реєстру. Якщо ж правила порушено, заявнику направляється повідомлення із зазначенням чіткого переліку невідповідностей та рекомендацій, і строків по їх усуненню”, – пояснив ініціатор проекту рішеннядепутат від “Самопомочі” Сергій Башлаков.

Водночас в історичних частинах міста будуть заборонені вивіски у вигляді світлових табло, моніторів і біжучих рядків. 

Фото надані прес-секретарем Резнікова Іриною Золотар   

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...