Київ отримав нові правила розміщення реклами

За словами доповідача з питання, заступника голови КМДА Олексія Резнікова, питання реклами у Києві стоїть дуже гостро.

“Сподіваюсь, що ситуація, що склалася з цим візуальним шумом, який не тільки “ріже” око всім киянам, а й часто негативно впливає на безпеку автомобілістів і пішоходів, буде врегульована”, – сказав він.

Резніков наголосив, що за новими правилами розміщення зовнішньої реклами, київ поділять на зони. У нульовій зоні (історичний центр, парки, розв’язки) рекламу заборонять взагалі. 

Також рекламні засоби зникнуть з пішохідних і велосипедних доріжок, з алей і розподільчих смуг завширшки менше 2 м. Рекламу розмішуватимуть не менше ніж 10 м до перехрещень вулиць, пішохідних переходів і зупинок, щонайменше у 20 м від транспортних розв’язок, і не ближче 50 м до залізничних переїздів. 

Також затверджена мінімальна відстань між рекламними засобами від 40 м (між малими конструкціями) до 150 м (між великими). 

Новими рекламоносії вважатимуться урни, лавки, собачі вбиральні – усі з розміром рекламного поля до 0,5 кв. м та громадські вбиральні з рекламою не більше 4,32 кв. м.

Передбачається, що кількість наземних рекламних засобів зменшиться приблизно на 74-75%.  

Крім того, депутати 80 голосами затвердили новий порядок розміщення інформаційних вивісок.

Передбачається, що підприємцям не потрібні будуть дозволи для встановлення вивісок, але за порушення вимог до вивіски її можуть демонтувати.

Кожен підприємець зможе встановити вивіску, просто повідомивши про це уповноважені органи.

“Упродовж 10 робочих днів приймається рішення про відповідність або невідповідність вивіски вимогам Порядку. Якщо вивіска відповідає вимогам, вона підлягає внесенню до електронного Реєстру. Якщо ж правила порушено, заявнику направляється повідомлення із зазначенням чіткого переліку невідповідностей та рекомендацій, і строків по їх усуненню”, – пояснив ініціатор проекту рішеннядепутат від “Самопомочі” Сергій Башлаков.

Водночас в історичних частинах міста будуть заборонені вивіски у вигляді світлових табло, моніторів і біжучих рядків. 

Фото надані прес-секретарем Резнікова Іриною Золотар   

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...

Бренди і TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Бренди в TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Перша безкоштовна онлайн-зустріч AIR Influence MeetUps відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні. ...

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...