Кепка от кутюр для современного человека. Farba представляет стритстайл

Солист группы Lucky4 – Евгений Килигин, «Топ Модель по-Українськи» – Святослав Бойко и модель Юлия Лисицина стали лицами новой рекламной кампании для бренда FARBA.

С новым релизом в портфолио бренда добавился ранее не представленный продукт – головные уборы, а именно кепки.

“Стритстайл – вот одежда современных молодых людей, не испытывающих нужды в строгих правилах” – считает дизайнер бренда Ирвин Аристов.

Также, по словам дизайнера, именно современные личности, как Евгений, Святослав и Юлия – стали вдохновителями для работы над продуктом, столь отличающимся от ранее представленных.

“Сегодня именно человек, который с абсолютной уверенностью работает на сцене, на камеру или живет в современном мире и является тем самым Героем жизни. Моя задача – предоставить им безупречное качество ручной работы мастеров FARBA и подчеркнуть их достоинства. Я весьма доволен результатом совместной работы” – делится дизайнер.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...