Кепка от кутюр для современного человека. Farba представляет стритстайл

Солист группы Lucky4 – Евгений Килигин, «Топ Модель по-Українськи» – Святослав Бойко и модель Юлия Лисицина стали лицами новой рекламной кампании для бренда FARBA.

С новым релизом в портфолио бренда добавился ранее не представленный продукт – головные уборы, а именно кепки.

“Стритстайл – вот одежда современных молодых людей, не испытывающих нужды в строгих правилах” – считает дизайнер бренда Ирвин Аристов.

Также, по словам дизайнера, именно современные личности, как Евгений, Святослав и Юлия – стали вдохновителями для работы над продуктом, столь отличающимся от ранее представленных.

“Сегодня именно человек, который с абсолютной уверенностью работает на сцене, на камеру или живет в современном мире и является тем самым Героем жизни. Моя задача – предоставить им безупречное качество ручной работы мастеров FARBA и подчеркнуть их достоинства. Я весьма доволен результатом совместной работы” – делится дизайнер.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...