Кепка от кутюр для современного человека. Farba представляет стритстайл

Солист группы Lucky4 – Евгений Килигин, «Топ Модель по-Українськи» – Святослав Бойко и модель Юлия Лисицина стали лицами новой рекламной кампании для бренда FARBA.

С новым релизом в портфолио бренда добавился ранее не представленный продукт – головные уборы, а именно кепки.

“Стритстайл – вот одежда современных молодых людей, не испытывающих нужды в строгих правилах” – считает дизайнер бренда Ирвин Аристов.

Также, по словам дизайнера, именно современные личности, как Евгений, Святослав и Юлия – стали вдохновителями для работы над продуктом, столь отличающимся от ранее представленных.

“Сегодня именно человек, который с абсолютной уверенностью работает на сцене, на камеру или живет в современном мире и является тем самым Героем жизни. Моя задача – предоставить им безупречное качество ручной работы мастеров FARBA и подчеркнуть их достоинства. Я весьма доволен результатом совместной работы” – делится дизайнер.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...