Катя Осадча і Юрій Горбунов представляють два нових смаки «Садочок»

Відомі телеведучі Катя Осадча і Юрій Горбунов підтримують всеукраїнське голосування «Смак на мільйон», яке розпочинається з виходом на ринок двох нових смаків «Садочок» від компанії PepsiCo.

До продажу надійшли два смаки – «Яблуко – м’ята» та «Яблуко – чорноплідна горобина – чорниця». У межах акції «Смак на мільйон» кожна телезірка стане амбасадором свого нового смаку і допоможе споживачам визначити фаворита: Юрій Горбунов представлятиме «Яблуко – м’ята», Катя Осадча — «Яблуко – чорноплідна горобина – чорниця».

Промокоди під кришечками дають змогу всім охочим проголосувати за улюблений смак та виграти в акції з призовим фондом у мільйон гривень.

Упродовж всієї акції серед учасників голосування «Смак на мільйон» буде розіграно 34 тисячі поповнень рахунку мобільного телефону на 10 грн. Щодня розігруватиметься 10 подарункових сертифікатів Rozetka на 500 грн. А щотижня кожен, хто бере участь у голосуванні, матиме шанс виграти 10 тисяч гривень.

У фіналі акції «Смак на мільйон» від ТМ «Садочок» 100 тисяч грн. отримає один з учасників фан-клубу смаку, який переможе в уподобаннях споживачів, і ще 50 тисяч отримає один з учасників, який віддав свій голос за другий улюблений смак.

Промокоди можна реєструвати на офіційному сайті або відправити SMS з ними на короткий номер 3200.

Подробиці проведення акції на офіційному сайті бренда http://promo.sadochok.ua.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...