Какую технику покупали украинцы в 2018 году (инфографика)

В этом году украинцы активно покупали ноутбуки, смартфоны и аксессуары для них. Так, по данным компании MOYO, самыми популярными категориями товаров в уходящем году были компьютерная техника и телефония.

Больше всего покупок пришлось на ноутбуки, компьютеры и периферию — 33,3% от всех приобретений. На втором месте, с минимальным отставанием (33,2%), смартфоны, «кнопочные» телефоны и аксессуары для них. А вот следующими по востребованности оказались товары для дома, ухода и отдыха (13,4%), тогда как на телевизоры, а также различную аудио- и видеотехнику пришлось только 9,2% продаж в количественном выражении. Бытовая техника составила 7,4%, а детские товары — 3,5% всех продаж.

Что касается денежного выражения, то здесь ситуация несколько иная. Если компьютерная техника и телефония сохранили свое лидерство (42,6% и 25,4% соответственно), то товары для дома (3%) опустились на пятое место, уступив телевизорам, фото- и видеокамерам (21,4%) и бытовой технике (6,2%). Тогда как на детские товары пришлось всего 1,4% от всех затрат.

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.