Как вершить мобильный маркетинг в Украине

В заключительном видео Назар говорит о 4 наиболее интересных и эффективных способах коммуникации с потребителем.

1. Каким бизнесам крайне необходима мобильная версия сайта и как правильно структурировать ее интерфейс. Что в первую очередь изобразить на экране. Какие простые ошибки допускают в своих акциях даже крупные бренды.
2. Не обошел стороной эксперт мобильного маркетинга и QR код – элемент информационной кампании, получивший второе дыхание среди украинского бизнеса. Однако еще не все полноценно его используют. Так в чем же загвоздка и как эффективно его внедрить – смотрите в свежем эпизоде.
3. Мобильное приложение для одного проекта – это затратно и сложно? Или же озвученный цифровой инструмент имеет место быть в маркетинге?
4. Дополненная реальность продолжает будоражить умы маркетологов. Но не все уверены, что пришло время активно ее использовать. В представленной серии Грынык на явных примерах кампаний для пивных брендов Tuborg и Staropramen разбирает все за и против.

Видео-серию с разборами полетов вы можете посмотреть по ссылке. Людям с отсутствием чувства юмора просмотр не рекомендуется 🙂

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...