Как обставить квартиру за 25 секунд. Забавная игра для Android от Ikea

Ikea создало и запустило на этой неделе приложение для Android «Matchers Keepers» с помощью агентства 72andSunny Amsterdam.

В этом приложении можно размещать виртуальную мебель Ikea. Также было создано игровое шоу «Matchers Keepers», основанное на идее соседей по дому, которые стараются через смартфон поместить мебель в комнате так, чтобы их вкусы совпали.

Шоу транслируется, как двухминутный мини-фильм на YouTube с целью победить напряжение, которое может возникнуть у соседей по дому или у пар, живущих вместе, по поводу того, как нужно разместить мебель в комнатах.

В игре две девушки находятся в отдельных комнатах дома, практически идентичных, используют приложение дополненной реальности, чтобы выбрать предмет мебели, и в случае, если они разместят один и тот же предмет на том же месте комнаты, Ikea  подарит им этот предмет мебели бесплатно.

Можно смотреть эпизоды мини-фильмов про приложение «Matchers Keepers» на YouTube или играть в соответствующую игру дома, с самим собой или с партнером, использующим приложение Ikea Place. Только вот реальных призов в этой игре нет, она создана просто для удовольствия.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...