Как обставить квартиру за 25 секунд. Забавная игра для Android от Ikea

Ikea создало и запустило на этой неделе приложение для Android «Matchers Keepers» с помощью агентства 72andSunny Amsterdam.

В этом приложении можно размещать виртуальную мебель Ikea. Также было создано игровое шоу «Matchers Keepers», основанное на идее соседей по дому, которые стараются через смартфон поместить мебель в комнате так, чтобы их вкусы совпали.

Шоу транслируется, как двухминутный мини-фильм на YouTube с целью победить напряжение, которое может возникнуть у соседей по дому или у пар, живущих вместе, по поводу того, как нужно разместить мебель в комнатах.

В игре две девушки находятся в отдельных комнатах дома, практически идентичных, используют приложение дополненной реальности, чтобы выбрать предмет мебели, и в случае, если они разместят один и тот же предмет на том же месте комнаты, Ikea  подарит им этот предмет мебели бесплатно.

Можно смотреть эпизоды мини-фильмов про приложение «Matchers Keepers» на YouTube или играть в соответствующую игру дома, с самим собой или с партнером, использующим приложение Ikea Place. Только вот реальных призов в этой игре нет, она создана просто для удовольствия.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...