Как накосячить и стать лучшим работником

Компания Brewdog стабильно позиционировала свой продукт как пиво для настоящих жёстких мужиков. Но со временем потребители стали жаловаться на то, что пиво стало “недостаточно панковым”. Тогда на помощь бренду пришёл Грэм Уоллес, работник фирмы. Он самовольно решил украсить банку пенного надписью “Mother f*cker day”. Нецензурщину можно было увидеть на дне банки, сразу около срока годности.

В результате компании пришлось отозвать партию из 200 тысяч банок пива. Однако было уже поздно. Надпись успела привлечь внимание широкой аудитории и фотографии улучшеного дизайна банки Brewdog быстро разлетелись по интернету. 

Но, невзирая на отзыв довольно крупной партии (что, разумеется, повлекло за собой немалые расходы), руководство организации не только не прибегло к мерам наказания отважного затейника, а и наградило его званием «Работник месяца». Как оказалось, именно широкий резонанс ситуации спас Грэма от увольнения и прочих взысканий.  Пользователи интернета активно постили фото тех самых испорченных банок и дискутировали на тему произошедшего. Таким образом о компании  заговорили, и выходка Грэмма стала отличным инструментом продвижения бренда. Выходит, что она принесла компании больше пользы, чем вреда. Ведь чёрный пиар – тоже пиар.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...